Performancing Metrics

بازی با ذوب‌آهن بازی استرس است! | اتاق خبر
کد خبر: 361287
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 17:23
کاظمی:
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از نظر تاکتیکی آمادگی کاملی برای بازی با ذوب آهن داریم.

فرهاد کاظمی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: همیشه شروع لیگ برای تمام تیم‌ها سخت است و این موضوع برای تیم ما هم صدق می‌کند ولی خوشبختانه از نظر تاکتیکی و آمادگی بدنی در آمادگی کامل به سر خواهیم برد. تلاش می‌کنیم  بهترین عملکرد را فردا داشته باشیم تا دل هواداران خود را شاد کرده باشیم.

وی اضافه کرد: بیشتر بازیکنان خود را در این فصل تغییر دادیم. از نظر هماهنگی کمی زمان می‌برد تا تیم به آمادگی کاملی دست پیدا کند ولی خوشبختانه بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که می‌توانند نتیجه خوبی را برای تیم رقم بزنند.

وی درباره تیم ذوب آهن اظهار کرد: شناخت کافی از این تیم داریم. اعتقاد دارم که بازیکنان این تیم چند سال در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از هماهنگی زیادی برخوردار هستند. با این حال اعتقاد دارم بازی فردا بازی استرس است. با این وجود نه از نظر تاکتیکی مشکل داریم و نه از نظر بدنی.

وی افزود: فردا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در اولین بازی سه امتیاز حساس را از آن خود کنیم.

وی درخصوص صحبت‌های اخیرش درباره قهرمانی سیاه جامگان اظهار کرد: همیشه این اعتقاد را دارم که باید برای قهرمانی تلاش کرد ولی اگر بخواهیم بگوییم که حتما قهرمان می‌شویم این حرف، حرف درستی نیست. اعتقاد دارم در این فصل به غیر 7 یا 8 تیم بقیه تیم‌ها در شرایط برابری قرار دارند و رقابت سختی را خواهیم داشت. با این حال اعتقاد دارم با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، برای این فصل امید زیادی خواهیم داشت.

وی درباره حضور هادی عقیلی در این تیم گفت: صحبت‌هایی را با عقیلی داشته‌ام. در همان زمان به ما اعلام کرد که تا هفته چهارم نظر قطعی خود را برای حضور در تیم سیاه جامگان می‌دهد. امیدوارم با اضافه شدن این بازیکن به تیم، وزن تیم بالا رود تا بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: حضور حسین بادامکی و رضا نورمحمدی در تیم باعث افزایش قدرت برای حضور در لیگ برتر خواهد شد. امیدوارم این بازیکنان بتوانند مانند سایر بازیکنان به تیم کمک کنند.

وی تصریح کرد: دو جای خالی دیگر را هم در ترکیب تیم داریم که آن دو جای خالی را برای بازیکنان آزاد در نظر گرفته‌ایم و اگر بتوانیم، بازیکن خارجی خوبی را در ادامه فصل به تیم تزریق می‌کنیم.

کاظمی در خصوص مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا گفت: خوشبختانه وضعیت مصدومیت ایوب کلانتری برطرف شده و می‌تواند تیم ما را برای بازی فردا همراهی کند. فردا با تمام بازیکنان برای بازی با ذوب آهن به میدان خواهیم رفت.

وی درباره اردوی پیش فصل تیمش اظهار کرد: خوشبختانه اردوی خوبی را سپری کردیم و تمام بازیکنان به غیر از ابراهیم عسگری که به دلیل مشکلات سربازی نتوانست در این اردو تیم ما را همراهی کند در ترکیب تیم حضور داشتند که همین موضوع نشان می‌دهد از نظر آمادگی شرایط خوبی را داشته‌ایم. امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی را نسبت به سال گذشته به دست آوریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید