Performancing Metrics

جابجایی در راس اتاق بازرگانی ایران اهمیتی ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 362325
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 12:34
عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران در گفت و گو با اتاق خبر
عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران در خصوص جایگزین رییس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: در اتاق بازرگانی ایران تفاوتی ندارد چه کسی انتخاب شود چراکه این سیستم بر اساس برنامه جریانی را دنبال می کند که بر اساس شخص تغییر نخواهد کرد.

رضا پدیدار در گفت و گو با اتاق خبر با بیان اینکه هنوز فرد خاصی به عنوان جایگزین محسن جلال پور مطرح نشده است، اعلام کرد: در واقع فرق چندانی ندارد که چه کسی به عنوان جانشین انتخاب شود چراکه بر خلاف بسیاری از نظام ها در ایران اتاق بازرگانی ایران و تهران وابسته به یک فرد نیست و اساسنامه مشخص خود را دارد بنابراین هر شخص دیگری که روی کار بیاید باید با توجه به آن اساسنامه پیش برود.

وی تصریح کرد:  پیش از پایان مرداد ماه تکلیف مشخص خواهد شد اما تا آن زمان نیز تمام وظایف برعهده نایب رییس اول اتاق بازرگانی ایران است، در مجموع فعالیت های سیستم به دلیل نبود یک فرد متوقف نخواهد شد.

پدیدار در خصوص علت استعفای رییس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: به شخصه فکر می کنم دلیل اصلی استعفای جلال پور بیش از مشکلات جسمانی به خستگی روحی باز می گردد و پس از کمی استراحت به جمع ما باز خواهند گشت.

وی توضیح داد: استعفای جلال پور به سود اتاق نخواهد بود چراکه وی فردی محبوب و کارآمد است و پس از ماجرای برجام نهایت استفاده را از موقعیت ایجاد شده کرد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران آرزوی بهبودی هرچه سریع تر و بازگشت به جمع اعضای اتاق بازرگانی را برای محسن جلال پور خواستار شد.

94104ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید