Performancing Metrics

برای جام جهانی باید از فردا استارت بزنیم | اتاق خبر
کد خبر: 362407
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 13:41
نوری:
سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: باید خیلی زود برای جام جهانی آماده شویم.

بسکتبال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا نوری پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال جوانان در آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که این بازیکنان در خانه به مقام قهرمانی رسیدند. بعد از آن دو باختی که داشتیم شاید کسی فکر نمی‌کرد این تیم حتی سهمیه جام جهانی بگیرد اما با تلاش بازیکنان، کادر فنی و آقای باوئرمان همه بازیکنان به خودشان آمدند و از دیدار برابر چین واقعا جنگیدند.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: بعد از بازی با چین تازه ملی‌پوشان استعدادها و توانایی‌شان را نشان دادند. آن پیروزی واقعا شارژ روحی خوبی برای ما بود و تیم اعتماد به نفس بالایی به دست آورد و پس از آن برابر کره و ژاپن هم برنده شدیم.

او در پاسخ به این سوال که حالا تیم ملی برای جام جهانی چه برنامه‌هایی نیاز دارد، گفت: اگر می‌خواهیم در جام جهانی موفق شویم باید از همین فردا کارمان را شروع کنیم. ما بازیکنان مستعدی در این رده سنی داریم که باید آن‌ها را آماده کنیم تا برای جام جهانی تعداد بازیکنان آماده‌مان بیشتر شود و ترکیبی قدرتمندتر به مصر اعزام کنیم.

او افزود: این تیم نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتر دارد. در فاصله یک ساله تا جام جهانی هرچقدر با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم مطمئنا در تورنمنت جهانی بهتر کار خواهیم کرد. حیف این تیم بااستعداد است که حمایت نشود.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا شاکله تیمش را برای جام جهانی حفظ می‌کند یا نه گفت: همه این بازیکنان روی لبه تیغ هستند. ما برای انتخاب این 12 نفر هم کار دشواری داشتیم و بازیکنان خوبی داریم که بیرون مانده‌اند. مطمئنا همه آن‌ها را دوباره کنار هم جمع می‌کنیم تا تیمی قدرتمند به میدان بفرستیم.

نوری در پایان تاکید کرد: جام جهانی میدان بزرگی است و بهترین‌های جهانی به میدان می‌آیند. اگر زمان را از دست بدهیم نتیجه نخواهیم گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید