Performancing Metrics

خرید ۱۲۶۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان همدانی | اتاق خبر
کد خبر: 362628
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 23:30
مدیر امور زراعت جهادکشاورزی استان همدان از خریداری ۱۲۶۰ تن دانه روغنی کلزا توسط شرکت غله استان همدان و کارخانه روغن کشی نهاوند از کشاورزان خبرداد.

اتاق خبر: امیر لاهوتیان از خریداری ۱۲۶۰ تن دانه روغنی کلزا توسط شرکت غله استان و کارخانه روغن کشی نهاوند خبرداد و گفت: دانه روغنی کلزا توسط  شرکت غله استان و با همکاری کارخانه روغن کشی نهاوند از کشاورزان خریداری می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد محصولات از بذور هیبرید خارجی و ۲۰ از بذور داخلی است، عنوان کرد: در سال جاری با اقدامات حمایتی دولت در اجرای برنامه خرید محصولات کشاورزی، به ازای هر کیلوگرم محصول با ۲درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۲۵هزار ۳۰۰ ریال به ازای هرکیلو پرداخت خواهد شد.

لاهوتیان همچنین با بیان اینکه محصولات خریداری شده درصد اندکی ناخالصی دارد و ۱۲درصد رطوبت افت ایجاد کرده است، اظهار داشت: بیشترین محصولات برداشتی مربوط به شهرستان نهاوند، همدان، فامنین و ملایر است.

مدیر امور زراعت جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه از ۱۰ مرداد ماه تاکنون نیز ۴۰۰هزار تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است، از خرید و فروش ۱۳۸ هزار تن جو  در بورس خبر داد و گفت: محصولات جو با تابلو هر شهرستان به فروش میرسد و با فروش محصول در بورس وجه پرداختی به کشاورزان داده می شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید