Performancing Metrics

ادغام اتحادیه های همگن از شهرستان های کوچک کلید زده شود | اتاق خبر
کد خبر: 362909
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 00:41
رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ گفت: عمده ی کار ما در اتاق اصناف به حل و فصل تداخل های صنفی اختصاص پیدا کرده است به طوری که یکسره باید نقش قاضی را بین اتحادیه های صنفی بازی کنیم و آنها را به آرامش و گذشت دعوت کنیم.

اتاق خبر: خورشید باران چشمه ضمن اعلام موافقت با ادغام و چابک سازی اتحادیه های همگن افزود: اگرچه برخی مخالف ادغام اتحادیه های همگن در شهرستان های کوچک هستند اما به اعتقاد من اتفاقا باید ادغام را از شهرستان های کوچک کلید بزنیم زیرا اتحادیه های صنفی در شهرهای بزرگ از عهده امور خود برمی آیند.

وی افزود: متاسفانه برای ادغام اتحادیه های همگن در شهرستان های کوچک چالش های بسیاری وجود دارد و روسای اتحادیه گمان می کنند که ادغام ها به دلیل خصومت با آنها از سر گرفته شده است در حالی که اینطور نیست.

رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ با بیان اینکه در تلاش هستیم تا نظر روسای اتحادیه های صنفی را نسبت به موضوع ادغام و چابک سازی اتحادیه ها جلب و آنها را برای اجرای این امر متقاعد کنیم، افزود: از بابت ادغام اتحادیه های صنفی نفعی عاید اتاق اصناف نمی شود جز آنکه تداخل بین صنوف کاهش پیدا می کند.

باران چشمه ضمن اشاره به وجود ۱۷ اتحادیه در شهرستان ساوجبلاغ گفت: روسای اتحادیه ها از بابت تداخل های صنفی گله مند هستند و عمده ی کار ما در اتاق اصناف نیز به حل و فصل تداخل های صنفی اختصاص پیدا کرده است.

منبع: اتاق اصناف

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید