Performancing Metrics

اولین گام کناره‌گیری جلال‌پور از اتاق | اتاق خبر
کد خبر: 363223
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 11:15
با پذیرش استعفای محسن جلال‌پور رئیس اتاق ایران از سوی هیات نمایندگان اتاق کرمان، به نظر می‌رسد اولین گام برای کناره‌گیری قطعی وی از ریاست پارلمان بخش خصوصی برداشته شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، یکشنبه هفته گذشته بود که محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع  و معادن ایران در اقدامی غیرمنتظره و با انتشار متنی در صفحه تلگرام خود، از بیماری سرسخت قلبی خبرداد و رسما، استعفای خود را در فضای بخش‌خصوصی به جریان انداخت. این متن اگرچه واکنش‌های بسیاری از سوی فعالان اقتصادی و رسانه‌ها را به دنبال داشت، اما با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی سایت رسمی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در خصوص نپذیرفتن استعفای وی، اندکی فروکش کرد.

در این میان بازار گمانه‌زنی‌ها بر روی گزینه‌های احتمالی ریاست اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران آغاز شد؛ چراکه با توجه به وضعیت جسمی وی، همه می‌دانستند که دیر یا زود، او باید از سمت ریاست پارلمان بخش خصوصی کنار رود. اکنون به نظر می رسد اولین گام برای کناره‌گیری قطعی او از ریاست، برداشته شده است.

روز گذشته، هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمان، استعفای او را به عنوان رئیس اتاق کرمان پذیرفته و به نظر می‌رسد که به زودی در جلسه پیش روی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران که یکشنبه‌های انتهای هر ماه برگزار می‌شود، انتخاب فرد جایگزین و تصمیم گیری بر روی وی، مطرح خواهد شد.

خبرگزاری مهر، متن کامل بیانیه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمان در پذیرش استعفای محسن جلال‌پور را منتشر کرد:

جلسه عادی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در روز پنجشنبه مورخ ۹۵.۰۵.۱۴ در محل اتاق کرمان و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید. با توجه به دریافت نامه استعفای آقای محسن جلال‌پور از سمت ریاست اتاق کرمان و عضویت در هیات نمایندگان اتاق کرمان، موارد زیر به اتفاق آرا مورد تایید شرکت کنندگان در جلسه قرار گرفت:

با عنایت به اصرار مکرر آقای جلال‌پور مبنی بر طرح و اعلام وصول استعفا در اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق کرمان و با توجه به ملاقات حضوری با ایشان در منزل و بررسی تمامی جوانب مربوط به سلامتی نامبرده به عنوان اولویت اول هیات نمایندگان اتاق کرمان و همچنین برگزاری جلسه‌ای مستقل با اعضای خانواده ایشان جهت بررسی آخرین شرایط درمان آقای جلالپور، درخواست استعفای وی رسما اعلام وصول و در جلسه مطرح شد.

هیات نمایندگان اتاق کرمان ضمن تشکر و قدردانی فراوان از زحمات بی‌بدیل و ارزشمند آقای جلال‌پور طی   ۱۴ سال گذشته در اتاق کرمان، از حمایت‌های کلیه مقامات کشوری و استان، فعالان و کارشناسان اقتصادی سراسر کشور که در روزهای اخیر با ابراز محبت از طریق ارسال پیام، تماس تلفنی و یا به صورت حضوری جویای سلامتی و روند درمان رییس اتاق کرمان و ایران بوده و یا خواستار ادامه فعالیت ایشان بوده‌اند، کمال تشکر دارد. هیات نمایندگان اتاق کرمان صرفا با درنظر داشتن اولویت سلامتی ایشان، با وصول نامه موافقت کرد.

۳- با توجه به استعفای آقای جلالپور از عضویت در هیات نمایندگان اتاق کرمان، عضو علی البدل بخش بازرگانی جایگزین ایشان شد و مقرر گردید در جلسه آتی هیات نمایندگان نسبت به انتخاب رییس جدید اتاق کرمان و جایگزین آقای جلالپور در هیات نمایندگان اتاق ایران تصمیم گیری شود.

۴- هیات نمایندگان اتاق کرمان آرزومند است با بهبود سلامت آقای جلال‌پور، امکان بهره‌گیری از تجارب و توانایی‌های کم ‌نظیر ایشان در آینده بسیار نزدیک برای اتاق کرمان و اقتصاد کشور میسر شود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید