Performancing Metrics

بحرانهای منطقه ای و رکود گردشگری زیارتی | اتاق خبر
کد خبر: 363459
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 09:24
مدیر عامل آژانس مسافرتی تابان سیر جهان در گفت و گو با اتاق خبر
مدیر عامل آژانس مسافرتی تابان سیر جهان( اسپیناس) مسائلی مانند مشکلات منطقه ای و تعداد زیاد آژانس های مسافرتی را از جمله دغدغه های اصلی این صنف دانست.

سیدحسن موسوی لطف در گفت و گو با اتاق خبر با بیان اینکه تعداد آژانس های مسافرتی در ایران بیش از حد نیاز است، اعلام کرد: این قبیل مسائل به تنهایی منجر به رکود می شود؛ به این معضل مشکلات منطقه ای که باعث شده است مردم نتوانند به کشورهای همسایه سفر کنند را اضافه کنید.
وی در ادامه افزود: افزایش قیمت ناگهانی بلیت ها نیز مزید بر علت شد. در حال حاضر در میان کشورهای همسایه کشوری مانند ازبکستان امنیت دارد اما برای مسافر ایرانی گران تمام می شود بنابراین نمی توان بر آن سرمایه گذاری کرد.
موسوی در بخشی دیگر از صحبت های خود در خصوص وجه تمایز اصلی آژانس مسافرتی تابان سیر جهان عنوان کرد: احترام به مشتریان تأثیر بسزایی در جذب مشتری داشته است و می توان گفت اصل و محور تمام آژانس ها باید بر این مدار باشد که با احترام گذاشتن بر مشتری و حفظ شأن و منزلت وی رضایت او را جلب کند.
وی تصریح کرد: تنها با محبت و احترام است که می توان اعتماد مردم را به خود جلب کرد و این تنها برتری ما نسبت به سایر رقبا است.
موسوی در رابطه با خدمات آژانس مسافرتی تابان سیر جهان گفت: این آژانس در زمینه تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد البته بیشتر تمرکز آن برسفرهای زیارتی است اما با توجه به وقایع اخیر تورهای مکه و سوریه متوقف شده است. وی در خصوص پرطرفدارترین تورهای خود مطرح کرد: در حال حاضر مردم بیشتر تمایل به تورهای شهرهایی مانند کیش، اصفهان، شیراز و شمال کشور در فصل های مناسب آن و تورهای یک روزه و دوروزه دارند. مدیر عامل آژانس مسافرتی تابان سیر جهان( اسپیناس) حوزه اصلی فعالیت این آژانس را تورهای زیارتی اعلام کرد.

94104ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید