Performancing Metrics

لامبورگینی 20 میلیارد تومانی | اتاق خبر
کد خبر: 363827
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 16:15
این خودرو شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۲٫۹ ثانیه طی می‌کند و با سرعت ۳۵۹ کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد. اگر از یک خودرو تنها 8 دستگاه در جهان وجود داشته باشد، حتما می‌توان آن را در ردهه خودروهای خاص به حساب آورد. برای چنین خودروهایی نیز حتما باید بودجه

به گزارش اتاق خبر به نقل از به نقل از "جیمزادیشن"، اگر قصد دارید برای خاص بودن پولتان را خرج یک خودروی ویژه کنید، سراغ فورد GT یا فراری "آپرتا" نروید.

گاو خاص لامبورگینی، 20 میلیارد تومان می‌ارزد

در این خصوص یک لامبورگینی "وننو" رودستر می‌تواند برای شما مناسب باشد که ویژگی‌های آپرتا و فورد GT را با هم به همراه دارد.

این خودرو نه به خاطر اینکه تنها 8 دستگاه از آن در جهان وجود دارد، نادر به شمار می‌آید، بلکه سیاهه کامل مشخصه‌ها و ویژگی‌هایش به خاص‌تر بودن آن کمک می‌کند. این خودرو دارای ویژگی های عملکردی زیادی است و از طرفی مانند یک ابرخودرو قدرتمند ظاهر می‌شود.

گاو خاص لامبورگینی، 20 میلیارد تومان می‌ارزد


از نظر طراحی لامبورگینی ادعا می‌کند که یک عنوان فوق‌العاده را با ویژگی‌های آیرودینامیکی خاص تولید کرده است.هر دو منفذ ورودی هوا در نقاط کلیدی تعبیه شده‌اند. بال عقبی عملکرد خود را به خوبی در
خودرو یا همان چسبندگی به سطح انجام می‌دهد.

 شاسی خودرو کمی صاف است و شرایط را برای انتقال به خوبی مهیا می‌کند. م
وتور جدید ۶٫۵ لیتری آونتادور با بازده ۷۵۰ اسب بخار این گاو سرکش را به حرکت خواهد آورد. نیروی تولیدی از طریق سامانه انتقال قدرت اصلاح شده ISR به خودرو انتقال می‌دهد. این خودرو شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۲٫۹ ثانیه و یک دهم ثانیه کندتر از وننو کوپه طی می‌کند و با بیشینه سرعت ۳۵۹ کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای چنین خودرویی باید بیش از 5.5 میلیون دلار خرج کنند که باتوجه به ارزش روز دلار حدود 20 میلیارد تومان ارزش دارد.

 

گاو خاص لامبورگینی، 20 میلیارد تومان می‌ارزد
94105
منبع: عصر ایران
نظرات
ADS
ADS
پربازدید