Performancing Metrics

میزان مصرف برق شب و روز در زنجان نزدیک شد | اتاق خبر
کد خبر: 363851
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 18:20
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: پیک مصرف برق شب و روز در این استان به هم نزدیک شده است که مدیریت این بخش از سوی مشترکان بیش از گذشته ضروری است.

اتاق خبر: عادل کاظمی افزود: طی چند سال گذشته پیک مصرف روز و شب در کشور به وقوع پیوسته و حتی پیک روز از شب نیز پیشی گرفته است.
وی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما در دهه سوم مرداد امسال همکاری مردم در مصرف برق بیش از گذشته ضرورت دارد.
کاظمی افزود: طی روزهای گذشته میزان برق مصرفی مشترکان به 518 مگاوات رسید که با سقف مجاز پیش بینی شده امسال (523 مگاوات) فاصله چندانی ندارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: این شرکت برنامه های مختلفی را برای مدیریت مصرف و پیک زایی در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی اتخاذ کرده است که تحقق این مهم می تواند مانع افزایش بار مصرفی برق و خاموشی های احتمالی شود.
وی بیان کرد: پیک مصرف برق در شب پس از غروب آفتاب و چهار ساعت بعد آن اتقاق می افتد که این روند در روز و طی ساعات 11 تا 16 بعداز ظهر به وقوع می پیوندد که این مهم به دلیل استفاده مشترکان از وسایل سرمایشی است.
پیک بار مصرف برق این استان از 15 خرداد تا 15 شهریور به وقوع می پیوندد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 12 هزار انشعاب جدید برق در استان زنجان فروخته شد که هم اکنون تعداد مشترکان برق استان به 405 هزار مشترک افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید