Performancing Metrics

سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی خیرآباد اراک به بهره‌برداری رسید | اتاق خبر
کد خبر: 364258
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 10:30
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی خیرآباد اراک با حضور غلامرضا سلیمانی، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، به بهره برداری رسید.

اتاق خبر: مصطفی آمره ، روز چهارشنبه در آستانه فرارسیدن ۲۱مرداد و روز حمایت از صنایع کوچک، با حضور غلامرضا سلیمانی، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی خیرآباد اراک بهره برداری شد.

وی افزود: این سه واحد صنعتی شامل «پتروصنعت بدیع گستر» در زمینه ریخته گری ماسه ای، «جبران صنعت آریا» در زمینه تولید اجاق گاز و «صنایع روشنایی گستر ماندنی» در زمینه تولید تیرچه های فلزی  است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: این واحدهای صنعتی در زمینی به مساحت ۹هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۲۵میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

آمره خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این سه واحد تولیدی، زمینه اشتغال مستقیم ۵۵ نفر فراهم شد.

وی افزود: در استان مرکزی ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که عملیات اجرایی و واگذاری زمین در ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی انجام شده و بیش از دو هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچ و متوسط در این شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، برای سال جاری در استان چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات دولتی برای صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته شده تا ۳۰۰ واحد صنعتی فعال شده و به چرخه تولید بازگردند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید