Performancing Metrics

موزه برادران امیدوار | اتاق خبر
کد خبر: 365719
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1395 - 08:04
موزه برادران امیدوار کجاست؟ امروز در مقاله «کجاست» به یکی از دیدنی‌ترین موزه‌های کشورمان می‌رویم. جایی که به علت تبلیغات کم و آشنا نبودن مردم از پتانسیل بالای گردشگری آن استفاده نشده است.

اتاق خبر: موزه برادران امیدوار نام یکی  از موزه‌های کاخ سعدآباد است. این موزه به افتخار برادران امیدوار که در طی ده سال به دور دنیا سفر کردند و با آداب و رسوم مردم مختلف دنیا آشنا شدند در این محل افتتاح شده است.

omidvar-museum

موزه برادران امیدوار حاوی اشیایی است که برادران امیدوار از سراسر دنیا جمع‌آوری کرده و با خود به ایران آوردند.

omidvar-museum

دیدن این اشیا، از سر بریده واقعی انسان گرفته تا جمجمه میمون و شامپانزه و عاج و پای فیل باعث حیرت بازدیدکنندگانی می‌شود که پیش از سفر به این مکان کمتر از وجود چنین گنجینه گرانبهایی در کشورمان خبر داشتند.

omidvar-museum

در این موزه همچنین تعدادی از تصاویر ثبت شده توسط برادران امیدوار در کشورهای مختلف دنیا به نمایش در آمده است. حضور در این موزه باعث می‌شود که پس از خروج از آن خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذهن شما ثبت شده و حس کنید که سفری کوتاه به دور دنیا و البته گذشته داشته‌اید.

 

دسترسی

برای رسیدن به مجموعه سعدآباد و موزه برادران امیدوار می‌توانید از مترو استفاده کنید و در خط ۱ مترو به میدان تجریش بروید یا با انتخاب ایستگاه مترو تجریش به میدان تجریش بروید و از آنها استفاده کنید. سپس با کمی پیاده‌روی در میدان تجریش به خیابان سعد‌آباد، خیابان افراز، خیابان جاودان و در نهایت خیابان خیابان طاهری و ورودی غربی کاخ سعدآباد برسید. پیاده‌روی این مسیر حدودا بیست دقیقه طول می‌کشد و اگرچه این خیابان‌ها دارای فضای سبز زیبا، درختان چنار کهنسال و سرسبز و بافت و خانه‌های تاریخی با معماری دوران پهلوی است، اما قسمت‌هایی از آن دارای سربالایی است و برای کسانی که توانایی پیاده‌روی در سربالایی را ندارند توصیه نمی‌شود. پس از ورود به کاخ سعدآباد می‌توانید از ون‌هایی که برای رسیدن به موزه برادران امیدوار تعبیه شده‌اند استفاده کنید و با پرداخت مبلغ ۱۰۰۰ تومان به این موزه دیدنی برسید.

omidvar-museum

در مجموع این موزه زیبا را می‌توان یکی از دیدنی‌ترین موزه‌های تهران و ایران دانست که در صورت معرفی و تبلیغات مناسب‌تر می‌تواند مورد توجه و استفاده بیشتری توسط گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد. آیا شما هم تجربه حضور در این موزه را دارید؟

منبع: کجارو

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید