Performancing Metrics

دیانت‌مان اجازه تخریب و بداخلاقی نمی‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 365882
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 02:40
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «سیاست ما نمی‌تواند فارغ از دیانت‌مان باشد»، گفت: نقدها علیه دولت باید منصفانه بیان شود و دیانت‌مان اجازه تخریب، بداخلاقی و خارج شدن از چارچوب انصاف را نمی‌دهد.

اتاق خبر: غلامرضا اسدللهی با تاکید بر این‌که «گروه‌های سیاسی جامعه اعم از چپ یا راست باید به اصول اخلاقی پایبند باشند» اظهار کرد: باید بداخلاقی‌ها را کنار گذاشت و براساس واقعیات جامعه و آن چیزی که به نفع منافع ملی است برخی انتقادات مطرح شود.

وی در عین حال با بیان این‌که دولت از نقد بری نیست و برخی از قول‌ها و وعده‌هایش خصوصا در حوزه اقتصاد علی رغم تلاشی که داشته آن طور که باید و شاید محقق نشده است» تصریح کرد: دولت دستاورد هایی خصوصا در حوزه سلامت داشته است، نمی‌توانیم بگوییم دولت یازدهم دستاوردی نداشته است، دولت توفیقات خوبی در عرصه بین الملل و داخلی بدست آورده است، کنترل تورم، خارج شدن ایران از فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد، بازگشت اعتماد داخلی و کاهش تنش‌ها در سیاست خارجی از اقدامات مثبت دولت به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: نقدها باید منصفانه باشد به صورتی که هم نقاظ ضعف دولت و جاهایی که وعده‌هایش محقق نشده بیان شود و هم نقاط قوت آن مطرح گردد، در تمامی این موارد توجه به منافع ملی باید لحاظ شود.

نماینده سابق تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس درباره رفتار دولت در مقابل این هجمه‌ها اظهار کرد: دولت باید با مردم که ولی نعمتش هستند مسائل را صادقانه بیان کند، مردم ما فهیم هستند و شرایط را درک می‌کنند، مسائل و مشکلات را با مردم در میان بگذارند و با پاسخ‌هایی بر اساس منطق جواب منتقدین را بدهد.

منبع: ایسنا

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید