Performancing Metrics

افتتاح مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان بافت | اتاق خبر
کد خبر: 366013
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 10:34
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان بافت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت پنجشنبه شب در این آیین اظهار کرد: ساختمان این مجتمع بیمارستان قدیم شهرستان بافت بود که پس از بهسازی و با صرف هزینه ۲۰۰ میلیون تومان به مجتمع آموزش عالی سلامت در این شهرستان تبدیل شد.

 فرزانه ساعی زاده افزود: این مجتمع  دارای ۱۳ کلاس درس است در چهار رشته بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری ها، مامایی و فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می کند.

 وی بیان کرد: موافقت اصولی تاسیس این مجتمع در سال ۹۴ از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و به احتمال زیاد پس تایید ارزیابان شورای گسترش وزارت قرار است از بهمن ماه  سال جاری دانشجو پذیرش کند.

 شهرستان بافت ۷۶ هزار نفر جمعیت دارد، در این شهرستان هفت مرکز جامع سلامت روستایی، دو مرکز جامع سلامت شهری، سه پایگاه سلامت یک بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی وجود دارد.

 همچنین وزیر بهداشت در ادامه سفر به شهرستان بافت از کلینیک تخصصی که توسط یکی از خیران در شهر بزنجان در حال احداث است بازدید کرد. این کلینیک تخصصی در هزار متر مربع مساحت در سه طبقه قرار است احداث شود که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) در حال ساخت شهرستان رابر هم بازدید کرد. این بیمارستان در دو طبقه و با سه هزار متر زیربنا و با ظرفیت ۳۴ تخت و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید