Performancing Metrics

سوغات استرالیا | اتاق خبر
کد خبر: 366183
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 15:32
سوغات استرالیا، برخاسته از فرهنگ بومیان این کشور و آمیخته با طبیعت بی‌نظیر و متنوع آن است که سبب شده تا تنوع و گستردگی بسیار بالایی به خود بگیرد.

اتاق خبر: سفرتان به استرالیا بدون خرید سوغات‌های زیبا و به یاد ماندنی این کشور کامل نخواهد شد. این  کشور مهد تنوع و گوناگونی در طبیعت و محصولات منحصردبه‌فرد طبیعی است.

از میوه‌های عجیب و مختص استرالیا تا پشم گوسفند و محصولات تولیدی از آن و نیز پوست گوسفند و تولیدات و صنایع دستی آن، استرالیا چیزهای زیادی برای شگفت‌زده کردن گردشگران در خود نهان کرده است.

سوغات استرالیا

استرالیا را می‌توان با چای‌های کوهی و گیاهی، ادویه‌های بومی و مرباهای میوه بی‌نظیر آن چشید. از نواحی مرکزی استرالیا می‌توانید، کلاه پوست کروکدیل، کت دریزابون (driza-bone) و یا چکمه‌های پوست گوسفند نرم و زیبا تهیه کنید.

سوغات استرالیا

میوه‌ها، گیاهان دارویی و محصولات غذایی استرالیا

سوغات استرالیا

طبیعت بی‌نظیر استرالیا، مجموعه‌ای از گیاهان و میوه‌های بومی این قاره را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. از گیاهان کمتر شناخته شده‌ای همچون تمیتوباش تا هلوهای وحشی، بومیان استرالیا برای هزاران سال از این محصولات استفاده‌های دارویی و غذایی می‌بردند و شما امروزه می‌توانید انواع و اقسام این محصولات را در بسته‌بندی‌های مختلف تهیه و برای سوغات به کشور بیاورید.  مربای خانگی آلوی کاکادو و ادویه‌هایی با چاشنی نعنای بومی استرالیا پیشنهادهای ویژه این دست سوغات هستند. قهوه‌های خلیج بایرون و پنیرهای جزیره تاسمانی دیگر انتخاب‌های خوشمزه استرالیا برای خرید سوغات هستند. 

سوغات استرالیا

سوغات استرالیا

روغن‌ها و کرم‌های طبیعی استرالیا

برای درمان ورم و درد مفاصل می‌توانید روغن اکالیپتوس تهیه کنید، و برای درمان طبیعی سوختگی روغن گوانا را به‌عنوان سوغات به ارمغان ببرید. وقتی صحبت از مراقبت پوست می‌شود، استرالیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. صابون‌های معطر و کرم‌های صورت استرالیایی بی‌نظیرند. 

پوشاک، چرم و لباس‌های محلی استرالیا

سوغات استرالیا

پوشاک استرالیایی هم حکایت دیگری نسبت به سایر کشورها دارد. برای یادگار بردن سوغاتی از استرالیا و تجربه زمستانی گرم، محصولات پشم و گوسفند استرالیا رو از یاد نبرید. جوراب‌های از پشم گوسفند و بالش، فرش، روسری و لباس‌های زیر گرم پشمی استرالیایی برای خرید انتخاب‌های بی‌نظیری هستند.

سوغات استرالیا

روح استرالیای مرکزی را با خرید کلاه اکوبرا، کیف‌های سکه و کمربندهای چرمی یا کت‌های دیزابون در آغوش کشید. برای یادگار بردن از نواحی ساحلی این کشور می‌توانید تی‌شرت‌ها و لباس‌های تابستانی از برندهای معتبر استرالیا همچون ریپکورل، بیلوبانگ و مامبو را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در استرالیا کجا سوغات بخریم؟

سوغات استرالیا

تمام این سوغات و یادگاری‌ها را می‌توانید در بزرگترین و شلوغ‌ترین مرکز تجاری و گردشگری استرالیا، سیدنی تهیه کنید. برای خرید در سیدنی، بازارهای آخر هفته و یکشنبه بازاری که نزدیک خانه اپرای سیدنی برگزار می‌شود را از دست ندهید.  

سوغات استرالیا

برای خرید هنرهای دستی، لباس‌های بومی و صنایع‌دستی و ظریف استرالیا در بازار سوت بانک بیرزبن، بازار فرمانتل در پرت و بازار مشهور سالامانکا در هوبرن بهترین گزینه‌ها هستند. در کانبرا برای خریدی جامع به یکشنبه بازارهای انبار اتوبوس قدیمی یا Old Bus Depot Markets سری بزنید.

سوغات استرالیا

در ملبورن بازارهای ملکه ویکتوریا را برای خرید سوغات‌های از چرم، البسه و سایر یادگارهای استرالیایی همچون لباس‌های محلی انتخاب کنید.

سوغات استرالیا

 منبع: کجارو

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید