Performancing Metrics

از طرح‌ها و لوایح مرتبط با آزادگان حمایت می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 366347
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 10:42
عضو هیئت رئیسه مجلس:
یک عضو هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: مجلس شورای اسلامی از هر طرحی که در خصوص آزادگان و ایثارگران به مجلس بیاید حمایت می‌کند.

اتاق خبر: غلامرضا کاتب با بیان این‌که«همه ایثارگران و خصوصا آزادگان حق بزرگی بر گردن ما دارند» به لزوم حمایت از آزادگان دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: اعتبار امروز ایران اسلامی نتیجه جان‌فشانی‌ها و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان، ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز ایرانی است.

وی با اذعان به این‌که «اسرای ایرانی در دوران اسارت تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی بودند»، خاطرنشان کرد: با وجود آن همه آزار و شکنجه‌ها، آزادگان ایرانی بواسطه ایمان قوی و اعتقاد راسخ به انقلاب و آرمان‌های امام راحل بر سر اعتقادات خود ماندند و دشمن را در داخل کشور خود مایوس کردند.

وی با بیان این‌که «رسالت آزادگان هنوز به پایان نرسیده است»، گفت: آزادگان اگرچه خدمات زیادی به کشور و نظام داشتند اما امروز هم این رسالت به دوش آنان است که به میدان آمده و اندیشه‌های راسخ خود  را برای نسل جوان تبیین کنند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس دهم، حمایت از ایثارگران و به‌ویژه آزادگان را وظیفه همه آحاد مردم و دولت و مجلس دانست و اظهار کرد: دیدگاه‌ها در مجلس شورای اسلامی به‌گونه‌ای است که همواره از طرح‌ها و لوایحی که با حفاظت و نشر و تبیین تفکر ایثارگری و مجاهدت در راه خدا مرتبط است حمایت می‌کند.

وی با بیان این‌که «مجلس در همه دوره‌ها از جانبازان ایثارگران و آزادگان حمایت کرده است» گفت: بدون تردید این حمایت یک وظیفه است و در همه مجالس جمهوری اسلامی و خصوصا مجلس دهم نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید