Performancing Metrics

افتتاح ۴۷ پروژه راه و شهرسازی خوزستان در هفته دولت | اتاق خبر
کد خبر: 367243
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395 - 11:07
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال در هفته دولت حدود ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قالب ۴۷ پروژه را نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح می کنیم.

اتاق خبر: منوچهر رحمانی عصر امروز چهارشنبه در جریان بازدید یک روزه مدیرعامل هواپیمایی کشور از فرودگاه جدید اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اواخر سال ۹۳ شورای حمل و نقل خوزستان به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار خوزستان و مدیران کل حمل و نقل در دفتر وزیر تشکیل شد.

وی افزود: در آن جلسه هدفگذاری کلی برای حمل و نقل جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی خوزستان تا ۲۰ سال آینده برنامه ریزی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بازدید امروز مدیرعامل هواپیمای کشور به دستور وزیر راه و شهرسازی و تأکیدات بسیار برای راه اندازی فرودگاه جدید اهواز در آن جلسه صورت گرفت.

رحمانی ادامه داد: بعد از آن جلسه پیگیری ها در سطح کشور و همچنین از سوی مسئولان استانی انجام شد و تنها گره کار پروژه فرودگاه جدید اهواز بحث سرمایه گذار بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر این پروژه یکی از پروژه های ویژه وزارت راه و شهرسازی است و تلاش می شود تا در بسته سرمایه گذاری این وزارت (همان توافق نامه منعقد شده با فرانسه) لحاظ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: در دیداری که دو هفته قبل با وزیر راه و شهرسازی برای مسئله شورای حمل و نقل داشتیم، وزیر به مدیرعامل هواپیمایی کشور اعلام کرد که برای بازدید از پروژه فرودگاه اهواز به خوزستان سفر و بررسی های میدانی فراهم کند.

رحمانی در ارتباط با پروژه های هفته دولت گفت: در بخش حمل و نقل ریلی پروژه خط اهواز به بندرامام حدود ۱۲۰ کیلومتر است را داریم.

وی عنوان کرد: امسال در هفته دولت حدود ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قالب ۴۷ پروژه را نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی نیز در آینده ای نزدیک به خوزستان سفر می کند و از روند عملیات درآوردن کشتی های مغروقه اروندکنار هم بازدید می کند.

رحمانی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با وزیر راه و شهرسازی در این سفر برای مسائل جاری مربوط به چهار پروژه و تسریع عملیات اجرایی آنها تصمیم گیری کنیم. پروژه محورهای رامهرمز ـ بهبهان، اهواز ـ هفتکل، باغملک ـ ایذه ـ دهدز و همچنین اهواز ـ سوسنگرد ـ چذابه این چهار پروژه هستند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید