Performancing Metrics

۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش در زمینه بافت‌های ناکارآمد شهری | اتاق خبر
کد خبر: 367606
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 15:19
معاون وزیر راه و شهر سازی از برگزاری و حمایت ۲۰۹ دوره آموزش استانی و ستادی و رویدادهای آموزشی- ترویجی در زمینه بازآفرینی بافت های هدف خبر داد.

اتاق خبر: محمد سعید ایزدی ، از ابتدای آغاز دولت یازدهم تا کنون  شرکت عمران وبهسازی شهری ایران موفق به برگزاری و حمایت از ۲۰۹ دوره آموزشی و رویداد آموزشی- ترویجی معادل ۱۰ میلیون ۲۱۱ هزار نفر ساعت شده است.

وی افزود: در کنار برگزاری این دوره ‌ها، فیلم، انیمیشن، کتاب، بیانیه و بروشورهایی نیز با هدف آموزش غیرمستقیم و ترویج در حوزه ماموریت‌های عمران و بهسازی، تهیه و در اختیار مخاطبان متعدد قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های برنامه‌های آموزشی شرکت مادر در این دوره تلاش برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزشی به صورت غیرمستقیم و در قالب یادگیری دوسویه است.

معاون وزیر راه و شهر سازی دوره های آموزشی ستادی  را ۱۰۷ دوره برای ۸۵۶۰ نفر در زمان حدود ۳۵۶ ساعت اعلام و اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه ۱۳۹۲ در مجموع ۳.۰۴۷.۳۶۰ نفرساعت آموزش در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران  ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه  این دوره ‌های آموزشی  به شکل نشست‌های تخصصی و کارگاه ‌های تعاملی- آموزشی و در حوزه‌ه های مبانی و مفاهیم پایه بازآفرینی شهری، راهبردها و سیاست‌ها، برنامه‌ های عملیاتی، شیوه ‌های اجرایی و بررسی تجارب بوده است. گفت:  در ۱۰۷ دوره  آموزشی ستادی به موضوعات مختلفی همچون نهاد توسعه محله، بازآفرینی شهری پایدار، تجربه‌های بهسازی و نوسازی مسکن، بهره ¬برداری از ساختمان¬های ارزشمند و ... پرداخته شده است.

ایزدی، مخاطبان این دوره‌ها را حرفه ‌مندان شهری، مدیران شهری، دانشگاهیان، نهادهای مردمی و شهروندان اعلام کرد.
 
معاون وزیرراه و شهر سازی  با بیان اینکه در دولت یازدهم پس از تدقیق رویکردها و سیاست‌ها بازآفرینی  بافت هدف شهری در کل کشور ۴۸ دوره آموزشی استانی برای ۲۸۸۰نفر در زمان حدود ۲۰۹ ساعت برگزار کرده گفت:  در مجموع ۶۰۱ هزار و ۹۲۰ نفرساعت آموزش در سطح استانها برگزار شده است.

وی ادامه داد : این دوره ‌ها به شکل همایش، نشست‌های تخصصی و کارگاه ‌های آموزشی و در حوزه ‌های مبانی و مفاهیم پایه بازآفرینی شهری، راهبردها و سیاست‌ها، برنامه‌ های عملیاتی و شیوه ‌های اجرایی بوده است.   معاون وزیر راه و شهر سازی بااشاره به اینکه در ۴۸ دوره آموزشی استانی به موضوعات مختلفی همچون مفاهیم بازآفرینی شهری پایدار، الزامات قانونی عمران و بهسازی، ظرفیت ‌سازی، تاب‌آوری شهری و ... پرداخته شده است گفت :  مخاطبان این دوره ‌ها شامل حرفه‌ مندان شهری، مدیران شهری، دانشگاهیان، نهادهای مردمی و شهروندان می‌باشند.

معاون وزیر راه و شهر سازی به مشارکت و همکاری در برگزاری  ۵۴ رویداد آموزشی- ترویجی برای ۸۱۰۰ نفر در زمان ۸۱۰ ساعت اشاره کرد و گفت: در مجموع ۶ میلیون و ۵۶۱ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است. این رویدادها به شکل کنفرانس، همایش، بزرگداشت، جشنواره، سمینار و نشست در حوزه‌های مناسبتی، موضوعی و رویکردها  و در مقیاس‌های بین‌المللی و ملی بوده است. مخاطبان این دوره‌ها شامل حرفه‌مندان شهری، مدیران شهری، دانشگاهیان و در برخی موارد عموم شهروندان علاقمند به موضوع هستند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید