Performancing Metrics

شوالیه آهنین ولو با ۲۴۰۰ اسب بخار قدرت | اتاق خبر
کد خبر: 367664
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 20:07
ولو برای شکستن دوباره رکورد سرعت کامیون های تجاری، محصول جدیدی بنام شوالیه آهنین طراحی و تولید کرده که در آزمایش های انجام شده توانست رکوردی جدید به ثبت برساند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ، در سال ۲۰۱۲ ولوو کامیون تجاری ای را طراحی و تولید کرد که توانست با قدرت ۲۱۰۰ اسب بخاری خود رکورد سرعت را بشکند. حالا این سازنده کامیون های تجاری، نمونه جدیدی را معرفی کرده که قادر است رکورد نمونه قبلی را درهم بکوبد تا نام ولو را به عنوان سازنده پر سرعت ترین کامیون تجاری جهان تثبیت کند .

Volvo-Iron-Knight-Truck-Side

برای رسیدن به چنین رکوردی، موتور شوالیه آهنین با اصلاحات انجام شده در وسط کامیون قرار گرفته است. نیروگاه این هیولای آهنین دارای چهار توربو شارژ می باشد که می تواند ۲۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۲۵ پوند گشتاور تولید کند. وزن این کامیون نسبت به نمونه قبلی کاهش پیدا کرده و با اصلاحاتی به ۴٫۵ تن رسیده است. جالب اینجاست که گیربکس شوالیه آهنین همان گیربکسی است که در سری FH ولو بکار گرفته می شود. از ویژگی های دیگر آن می توان به استفاده گسترده فایبرگلاس در کابین و سایر قسمت ها اشاره کرد.

Volvo-Iron-Knight-Rear-Three-Quarters

هدایت شوالیه آهنین توسط کهنه سرباز مسابقات یعنی بوژه اوبرینک انجام شد که صاحب ۵ رکورد سرعت می باشد. در حال حاضر شوالیه آهنین توسط فدراسیون جهانی اتومبیل رانی FIA در حال بررسی می باشد.

Volvo-Iron-Knight-with-Boije-Ovebrink

نظرات
ADS
ADS
پربازدید