Performancing Metrics

نصف ظرفیت عرضه CNG تهران بدون استفاده ماند | اتاق خبر
کد خبر: 367986
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 00:55
یک مقام مسئول با اشاره به عرضه روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب CNG در کشور، گفت: نیمی از ظرفیت عرضه CNG در تهران بدون استفاده مانده است.

اتاق خبر: کرامت ویس کرمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۱۰ جایگاه جدید CNG در کشور، گفت: در شرایط فعلی تعداد جایگاه‌های CNG کشور به بیش از دو هزار و ۳۵۰ ایستگاه افزایش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به فعالیت همزمان ۱۷۸ جایگاه عرضه CNG در سطح تهران، تصریح کرد: هم اکنون ظرفیتی برای عرضه ۲۴۰ هزار مترمکعب گاز به خودروهای گازسوز به صورت سرعتی ایجاد شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با وجود افزایش ظرفیت عرضه CNG در تهران اما نیمی از این ظرفیت توسط خودروهای دوگانه سوز مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه حدود ۲.۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG کشور عرضه می‌شود.

ویس کریمی همچنین با اشاره به ضرورت توسعه بازرسی فنی در سطح جایگاه‌های عرضه  CNG، تاکید کرد: بازرسی فنی جایگاه ها و خودروها باید به صورت مستمر و ویژه انجام شود تا استفاده از سوخت پاک سی ان جی به صورت اصولی و مطابق با استانداردها انجام شود.

به گفته این مقام مسئول هم اکنون به طور متوسط روزانه حدود ۲۱ میلیون متر مکعب CNG در کشور عرضه و توزیع می‌شود که تا حدودی رشد مصرف بنزین کشور را مهار کرده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید