Performancing Metrics

قول مساعد برای تامین اعتبار ٢٠٠ میلیاردی هلال‌احمر تا پایان شهریور | اتاق خبر
کد خبر: 368786
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 09:46
رییس جمعیت هلال احمر خبر داد
رئیس جمعیت هلال‌احمر با ابراز اظهار امیدواری نسبت به تامین و تخصیص بودجه سال ٩٥ جمعیت، گفت: قول مساعد داده شده است تا پایان شهریور از محل منابع عمومی ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار به هلال‌احمر پرداخت شود.

اتاق خبر: دکتر سید امیرمحسن ضیائی در نخستین نشست فوق‌العاده مجمع عمومی جمعیت هلال احمر گفت: هدف از تشکیل این جلسه برگزاری انتخابات کمیسیون‌های مشورتی مجمع عمومی و بررسی و تصویب کلیات صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال٩٥ و همچنین تصویب بودجه هلال احمر است.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه ٩٥ جمعیت پذیرفته شده و امیدواریم تا تامین منابع و تخصیص به خوبی انجام شود، اظهار کرد: هلال‌احمر همواره برای توسعه و افزایش کیفیت خدمات و آمادگی قطعا به منابع بیشتری نیاز داشته و با محدودیت منابع روبرو بوده، اما در این زمینه همواره شرایط کلی کشور را در نظر داشته و تلاش کرده‌ایم تا از سایر محل‌ها و منابع اعتبارات خود را تامین کنیم.

 

دکتر ضیائی همچنین درباره انتخابات کمیسیون های مشورتی مجمع عمومی، گفت: این کمیسیون ها شامل برنامه‌های کلان جمعیت، برنامه و بودجه و آیین‌نامه است که اعضای آن تلاش دارند با برنامه ریزی بیشتر کمک کنند تا هلال احمر تخصصی تر فعالیت کند.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز برنامه‌های امسال جمعیت آموزش مردم است، خاطرنشان کرد: علاوه بر حفظ آمادگی و پاسخگو بودن در حوادث، توسعه آموزش همگانی از کارکنان و امدادگران تا عموم مردم از مهمترین برنامه هاست و در این زمینه باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه نقطه قوت جمعیت مردم و بهره‌مندی از ظرفیت های بزرگ مردمی چون داوطلبان و جوانان است، تصریح کرد: هیات‌های اجرایی و مجمع در جمعیت صاحب رای و تصمیم هستند و باید از مشارکت آنها بهره لازم را برد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، وی درباره احصاء و احیاء املاک جمعیت هلال‌احمر، تاکید کرد: اهمیت املاک جمعیت به عنوان یک امانت، از همه چیز بالاتر است و باید از آنها حفاظت کرد تا دیگران ترغیب شوند هرچه بیشتر اموال خود را در اختیار جمعیت قرار داده و بدانند از اموال آنها حمایت و حفاظت می‌شود؛ از این طریق می‌توان اعتماد مردم را نسبت به سنت حسنه وقف همانند گذشته جلب کرد.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید