Performancing Metrics

رونمایی نیسان از سنترای توربو 2017 (+عکس) | اتاق خبر
کد خبر: 370447
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 08:23
نیسان SRتوربو 2017 برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی 2016 میامی به نمایش درآمد. توربوهای محبوب SR سنترا در پاییز 2016 به‌ خط تولید سدان‌های این کارخانه خواهند پیوست.

به گزارش اتاق خبر به نقل از "نت کار شو"، سنتراهای نیسان با آمار 11.2 درصد فروش تا آگوست سال 2016 عنوان سومین خودروی پرفروش آمریکا را از آن خود کردند. انتظار می‌رود نیسان‌های جدید توربوی SR آهنگ ادامه‌دار فروش در بازارهای جهان را حفظ کرده و آن را گسترش دهند.

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017

در قلب تپنده این خودرو یک موتور تزریق مستقیم بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ قرار گرفته است که توان تولیدی آن حدود 50 درصد بیشتر از موتورهای 1.8 لیتری SR معمولی است.

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017

برای هندلیگ بهتر توربوهای SR سنترا در خودرو که دلیل آن افزایش قدرت و گشتاور محسوب می‌شود، بدنه یک ساختار افزایش یافته را دریافت کرده که شامل سامانه ارتقاء یافته فرمان، صفحات ترمز بزرگتر در جلو، سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته یا "اکس ترونیک" و یک سامانه تعلیق منحصربه‌فرد است. تمامی این‌ها منجر به شتاب توسعه یافته از حالت ایستا به حرکت در بزرگراه‌ها خواهد شد. راحتی حرکت و هندلینگ نیزاین سیستم بهبود می‌یابد. 

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017

 نایب رئیس برنامه‌ریزی محصولات نیسان  در این خصوص گفت: توربوهای سنترا برای کسانی طراحی شده‌اند که تمایل دارند ویژگی‌ سدان‌های سنتی کامپکت و توربوهای پرفورمنس را یکجا داشته باشند. افزایش 50 درصدی توان موتور و 40 درصدی گشتاور در این ارتقاء به خوبی محسوس است و رانندگان آن را حس خواهند کرد. در واقع در این خودرو یک پکیج کامل از ویژگی‌های خودروهای کامپکت برای خریداران وجود دارد.

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017

رونمایی از نیسان سنترای توبوی 2017
 

تمامی مدل‌های SR به لامپ‌ها و پروژکتورهای LED، اسپویلرهای عقب با چراغ‌های ترمز پیوسته، مه‌شکن، نوارهای کرومی در اگزوز، گرم‌کن‌های آینه، چرخ‌های آلومینیومی- آلیاژی 17 اینچی مجهز شده‌اند.

صندلی‌های جلو به گرمکن متصل شده و نمایشگرهای کمکی پیشرفته نیز در حرکت نیز به راننده کمک می‌کنند. SRهای توربو سنترا در مدل‌های S، SV ، SR و SLارائه می‌شوند.

94105

منبع: عصرایران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید