Performancing Metrics

کار ما در زمین با دفاع شروع می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 370507
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 16:39
باوئرمان:
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد بازیکنانش برابر عراق ابراز رضایت کرد.

درک باوئرمان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دریک باوئرمان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی ایران برابر عراق در نشست خبری حاضر شد و درباره عملکرد ملی‌پوشان صحبت کرد. او با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان گفت: برای ما همه چیز با دفاع در زمین شروع می‌شود و ما در این مسابقه نیز عملکرد دفاعی خوبی داشتیم. ۵۱ امتیاز عراق و ۴۹ امتیازی که قطر در دیدار اول برابر ما کسب کرد نشان می‌دهد ما در دفاع عملکرد خوبی داریم.

او ادامه داد: اگر به آمار شوت‌ها و اقدام‌های عراق هم دقت کنیم می‌بینیم که این تیم درصد شوت بسیار پایینی داشته و این نشان می‌دهد که توانستیم بازیکنان کلیدی آن‌ها را بخصوص بازیکن شماره ۹ آن‌ها که آمریکایی بود را به خوبی کنترل کنیم. از طرف مقابل تیم ملی ایران در این مسابقه عملکرد خوبی در حمله داشت. ما درصد شوت‌های بسیار خوبی داشتیم که این نشان می‌دهد ملی‌پوشان در حمله نیز عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. با این حال معتقدم می‌توانیم بهتر شویم و باید با تمرکز بیشتری کارمان را در این مسابقه‌ها ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: شروع خوبی در تورنمنت داشتیم و با دو برد به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کردیم. در دیدار فردا به مصاف تایلند می‌رویم و پس از آن ژاپن و کره را پیش‌رو داریم که به نظرم سطح بسکتبال این دو تیم بالاتر است و ما محک بهتری برابرشان خواهیم خورد.

باوئرمان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دلیل اینکه تیم ملی در ابتدای این مسابقه کمی ناهماهنگ بود چیست، بیان کرد: به یاد ندارم چنین اتفاقی در تیم افتاده باشد چرا که از همان ابتدا خوب شروع کردیم و در دفاع و حمله عالی بودیم. در همان ابتدای مسابقه اختلاف امتیازی ایجاد کردیم که باعث شد سرمربی حریف وقت استراحت بگیرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای برخی بازیکنان مثل روزبه ارغوان افتاده که اکنون عملکرد خوبی دارند و شما به آن‌ها اعتماد کامل دارید بیان کرد: ما به بازیکنان اعتماد کردیم و این موضوع باعث شده اعتماد به نفس آن‌ها بالا برود. این اتفاق تنها برای روزبه ارغوان نیفتاده و برای بسیاری بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌آند افتاده است. اما ما فقط می‌توانیم ۱۲ نفر را به اردو دعوت کنیم و خیلی از آن‌ها که در اردو بودند می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید