Performancing Metrics

دوست دارم داربی مساوی شود | اتاق خبر
کد خبر: 370939
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395 - 09:34
دایی:
سرمربی نفت تهران می‌گوید تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی بهترین نتیجه برای تیم اوست

علی دایی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی دایی درباره دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی ۸۳ پایتخت اظهار کرد: درباره داربی صحبتی ندارم. من سرمربی نفت تهران هستم اما مسلما تساوی در داربی و تقسیم امتیازات بین دو تیم بهترین نتیجه برای نفت تهران است چرا که می‌توانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. برای همین دوست دارم داربی  مساوی شود.

او درباره دیدار تیمش با پیکان نیز گفت: فردا با تیم خوبی به نام پیکان بازی داریم. سال‌ها شاگرد مجید جلالی بودم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. مطمئنا بازی راحتی مقابل آن‌ها نخواهیم داشت. می‌خواهیم در صدر جدول باقی بمانیم و برای همین به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم. با توجه به تمرین‌های خوب‌مان کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست و به امتیازات این بازی نیاز داریم.

سرمربی نفت همچنین با تسلیت به بهادر عبدی بابت درگذشت والدینش گفت: بهادر از بچه‌های خوب فوتبال است. من با او کار کردم و او را می‌شناسم. امیدوارم هرچه زودتر شرایط روحی و روانی مناسب را برای بازگشت به فوتبال به دست بیاورد. او ما را در غم خودش شریک بداند.

دایی اضافه کرد: ما دوست داشتیم تیم‌مان را تقویت کنیم اما با توجه به شرایطی که همه از آن اطلاع دارند نتوانستیم از بازیکنان خوب داخلی خودمان استفاده کنیم. در تعطیلاتی که گذشت ۷-۸ بازیکن را تست کردیم که از یکی از آن‌ها می‌خواهیم استفاده کنیم. ان‌شاءالله بازیکنی که مد نظرمان باشد را جذب می‌کنیم تا به ما کمک کند.

دایی درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش هم گفت: شرایط امسال سخت بوده ولی ما جوانان خوبی را در تیم نفت در اختیار داریم. مربیان قبلی نفت مثل منصوریان هم روی این تیم کار کردند. ما ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستیم. در تیم ما کسانی که خوب کار کنند، بازی می‌کنند. شرایط بدنی بازیکنان برای ما بسیار مهم  است. هر بازیکنی که آماده باشد به میدان می‌رود.

دایی درباره جدایی شیخ ویسی و حق‌دوست از نفت هم گفت: مشکلاتی از سال قبل وجود داشت و به همین خاطر آن‌ها رفتند. این را هم بدانید ما بازیکن را به زور نگه نمی‌داریم. به بازیکنی هم نمی‌گوییم که شما فیکس تیم ما خواهی بود. چنین چیزی را در تیمم ندارم. هر کسی در تمرین‌ها آماده‌تر باشد از او استفاده می‌کنم. حق‌دوست چند بار با من صحبت کرد و گفت فکر می‌کنم کمتر در تیم شما بازی کنم. ما هم به شرط اینکه حق‌دوست در سال‌های بعد برگردد و به تیم ما کمک کند اجازه دادیم قرضی به استقلال برود. اما در مورد شیخ ویسی باید بگویم او چندین بار در تیم ما حاضر نشد. من هم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده بود که به تمرین‌ها نمی‌آمد. ما در این مدت از سه دروازه‌بان خارجی تست گرفتیم و فعلا با دو دروازه‌بان کارمان را ادامه می‌دهیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات شرکت بهران پیشرو کیش با شرکت نفت حل شده است یا خیر گفت: من در جریان کارها خیلی قرار ندارم. خیلی فشارها از سوی شرکت نفت به شرکت بهنام پیشرو وارد می‌شود. متاسفانه ما هنوز خیلی مشکلات را داریم اما درباره مشکلات مالی باید از مدیرعامل سوال کنید چون من در جایگاهی نیستم که بخواهم به این سوالات پاسخ دهم.

وی در پایان درباره اینکه آیا به رضا حقیقی هم برای پیوستن به نفت پیشنهاد داده است یا خیر گفت: خیر من به هیچ بازیکنی پیشنهاد نداده‌ام.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید