Performancing Metrics

غفلت از زیر ساخت‌ها صنایع غذایی را راکد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 371123
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 13:36
کریمی افزود: ما از مسئولان تقاضا داریم که در این روزهای آخر نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید کنند و از نزدیک با مشکلات کارآفرینان و فعالین این حوزه باخبر شوند.

اتاق خبر: رئیس هیات مدیره صنایع غذایی گلها در حاشیه نمایشگاه شیرینی و شکلات با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار بوده و انتظار داریم بهره‌وری بیشتری برای اعضای تعاونی های مواد غذایی داشته باشیم.

مهدی کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه تخصصی بوده است و غرفه ما نیز بیشتر در حوزه صنایع غذایی است اما استقبال خوبی را از طرف مردم شاهد بودیم و امیدواریم این استقبال منجر به تحرک در صنعت غذایی شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مواد غذایی هم‌صنف افزود: با رفع موانع گمرکی و حذف قوانین زائد در خصوص واردات مواد اولیه این صنف، اعضای این تعاونی امیدواری بیشتری برای حضور قوی‌تر و گسترده‌تر در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

وی با اشاره به رکود در اقتصاد کشور و صنایع غذایی گفت: ما نباید فقط دولت را مقصر این رکود بدانیم و از آن انتظار داشته باشیم که به این وضعیت سامان ببخشد. یکی از دلایل این رکود نبود زیرساخت‌ها است که تا در سالیان گذشته مورد غفلت قرار گرفته است، ضمن آنکه 50 درصد دیگر عامل این رکود مدیران کارخانه‌ها هستند که تصمیمات درستی را نگرفته‌اند. در شرایط رکود مدیران صنعتی می‌بایست با استفاده از اصول مدیریت بحران بتوانند از این شرایط سخت گذر کنند.

کریمی افزود: ما از مسئولان تقاضا داریم که در این روزهای آخر نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید کنند و از نزدیک با مشکلات کارآفرینان و فعالین این حوزه باخبر شوند، صنعت غذایی ایران جزو یکی از خصوصی‌ترین صنایع کشور است که دولت کمترین دخالت را در آن دارد و فقط وظیفه نظارتی و حمایتی را در این صنعت برعهده دارد و انتظار ما این است که این روند ادامه داشته باشد و فعالیت خود را فقط در حوزه حمایت و کنترل محدود کند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید