Performancing Metrics

خشونت پلیس فرانسه علیه معترضان به قانون کسب و کار | اتاق خبر
کد خبر: 371303
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 00:25
یکی از معترضان شرکت کننده در تظاهرات اعتراض به پیش نویس قانون کسب و کار در فرانسه به دلیل شدت خشونت پلیس این کشور بینایی یک چشم خود را از دست داد.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از آناتولی، یکی از معترضان شرکت کننده در تظاهرات اعتراض به پیش نویس قانون کسب و کار در فرانسه به دلیل شدت خشونت برخورد نیروهای پلیس این کشور یک چشم خود را از دست داد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های فرانسه؛ لاورنت ترون، یک شهروند ۴۶ ساله فرانسوی که در اعتراض به پیش نویس قانون کسب و کار در کشور، به صف تظاهرات روز پنجشنبه گذشته پیوسته بود؛ به دلیل اصابت کپسول گاز اشک آور پرتاب شده توسط پلیس، یک چشم خود را از دست داد.

همچنین بر اساس بیانیه پلیس در سیزدهمین تظاهرات در روز پنجشنبه ۴ شرکت کننده در تظاهرات و ۸ نظامی زخمی شده بودند.

در این بیانیه ذکر شده که درباره مصدومیت ترون تحقیقات آغاز شده است.

اتحادیه کارگری CGT در فرانسه اعلام کرده بود که در تظاهرات ۱۵ سپتامبر در سراسر کشور ۱۷۰ هزار نفر به راهپیمایی پرداخته‌اند.

لایحه کسب و کار در فرانسه به رغم جنجال، برگزاری تظاهرات و اعتصاب در ۲۱ ژوئیه در پارلمان این کشور به تصویب رسید و در ۸ اوت نیز اجرایی شد.

در صورت اجرای لایحه اصلاحات قانون کار؛ مدت ساعات کار از ۱۰ ساعت به ۱۲ ساعت افزایش یافته و زمینه اخراج کارکنانی که خواهان ایجاد تغییرات در قراردادشان هستند، فراهم خواهد شد. همچنین به موجب این لایحه، مبلغ اضافه کاری و ضرورت کار برای کارکنان نیمه وقت از ۲۴ ساعت در هفته کاهش خواهد یافت.

 

منبع: مهر

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید