Performancing Metrics

دستگیری۴سوداگر مرگ در هرسین | اتاق خبر
کد خبر: 371959
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 03:58
مقامات انتظامی استان کرمانشاه از توقیف ۹۰ قلم کالای قاچاق در جوانرود، دستگیری ۴ سوداگر مرگ در هرسین و دستگیری ۵ سارق خبر می‌دهند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقان قطعات و لوازم داخلی خودرو و کشف ۲۵ مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت ازخودروهای شخصی شهروندان در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

دستگیری ۵ سارق با ۲۵ مورد سرقت در کرمانشاه

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۵ شریعتی، ۲۰ حافظیه و ۲۲ ظفر طی عملیات‌های غافلگیرانه، توانستند ۵ نفر از سارقان سابقه‌دار این شهرستان که تحت تعقیب بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ شیرزادی اظهار داشت: در بازجویی‌های صورت گرفته متهمان به ۲۵ مورد سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف، که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

توقیف ۹۰ قلم کالای قاچاق در جوانرود

سرهنگ ستاد داریوش محمدی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود نیز از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت سودجویان در امر قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات با تشکیل تیمی مجرب، بررسی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: مأموران این انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و شناسائی خودروی نیسان حامل کالای قاچاق موفق به توقیف آن شدند که پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از آن تعداد ۹۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود افزود: در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تشکیل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ محمدی در خاتمه یادآور شد: پدیده قاچاق کالا ضربات جبران ‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند که در این راستا نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات با قاچاقچیان کالا مقابله خواهد کرد.

کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در نتیجه گشت‌زنی هدفمند پلیس خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرائم و سایر رخدادهای انتظامی را یکی از بزرگترین موفقیت‌های پلیس دانست و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در پی اعلام شماره یک دستگاه خودرو پراید سرقتی از مرکز فرماندهی و کنترل مبنی بر اینکه خودرو در یکی از شهرستان‌های اطراف به سرقت رفته است، ماموران گشت کلانتری ۱۱ خیبر با اجرای به موقع طرح مهار خودرو سرقتی را مشاهده و پس از تعقیب و گریز، نهایتاً توسط ماموران توقیف شد و سارق را نیز دستگیر کردند.

نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم و رهبری است

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان با تاکید بر نقش مستقیم پلیس در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم و رهبری است.

علی اکبر اکبری به همراه معاون سیاسی و بخشدار مرکزی شهرستان با حضور در ستاد انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ سعید حاجی آبادی، از پلیس به عنوان سازمانی یاد کرد که مردم از بدو تولد تا زمان مرگ به گونه‌ای با آن سروکار دارند.

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی، پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌های اقتصادی نیز اگر بخواهیم موفق باشیم باید امنیت در جامعه حکم فرما باشد و پلیس نقشی مستقیم در اقتصاد مقاومتی دارد.

رئیس شورای تامین ثلاث باباجانی، امنیت این شهرستان را بسیار خوب دانست و گفت: بالاترین رمز این وضعیت مطلوب، حضور پررنگ نیروی همیشه سربلند انتظامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

در این دیدار سرهنگ سعید حاجی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تشکر از حضور فرماندار، ایجاد امنیت را جز وظایف ذاتی نیروی انتظامی دانست که تامین آن منوط به تعامل تمامی دستگاه‌ها با نیروهای نظامی و انتظامی منطقه است، که در این راستا فرمانداری نقش بسیار مهم و بسزایی را ایفا می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و تعامل سازنده با سایر ارگان‌های سطح شهرستان بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و به منویات مقام عظمای ولایت لبیک گوییم.

۴ سوداگر مرگ در هرسین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری چهار سوداگر مرگ در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ همتعلی شکری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ پس از اخذ مجوز قضائی، ۴ سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری موادمخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر را از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند زاینده برخی جرائم و آسیب‌های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به مواد مخدر و خرید و فروش آن است.

سرهنگ شکری با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

خودروی سرقتی در شهرستان قصرشیرین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از کشف یک مورد سرقت خودرو سواری با حضور به موقع و هوشیاری پلیس خبر داد.

سرهنگ عنایت فلاحی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس ۱۱۰ از یکی از روستاهای شهرستان قصرشیرین مبنی بر مظنون بودن سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری ناشناس در محدوده روستا، با حضور به موقع ماموران پاسگاه انتظامی آقابرار یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که تا قبل از حضور ماموران پلیس، سرنشینان آن از محل متواری شده بودند، کشف شد.

وی افزود: طی استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که سرنشینان خودرو اقدام به نصب پلاک جعلی بر روی پلاک اصلی خودرو نموده و خودروی سواری کشف شده در شهرستان اشتهارد به صورت به عنف به سرقت رفته است که با شگرد خاص و تحقیقات جامع از اهالی روستا و تلاش ماموران، یکی از سرنشینان خودرو مذکور طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم ضمن معرفی همدست خود به ارتکاب سرقت اعتراف کرد که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی بعدی ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم عزیز و شریف شهرستان قصرشیرین با تداوم تعامل خوب و سازنده خود و اعتماد به فرزندان خدمتگزار خود در مجموعه انتظامی شهرستان می توانند در برخورد مقتدرانه پلیس با مجرمین سهیم باشند، گفت: شهرواندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کرده و پلیس را در گسترش امنیت یاری دهند.

94105

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید