Performancing Metrics

اجازه تیراندازی پس از نیمه شب را نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 372332
تاریخ انتشار: 4 مهر 1395 - 05:31
یک مدیر جلوه‌های ویژه میدانی در سینما اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی اجازه فعالیت‌هایی چون تیراندازی و کار گذاشتن چاشنی از ساعت ۱۲ شب به بعد را ندارند.

به گزارش اتاق خبر، محسن روزبهانی مدیر جلوه‌های ویژه میدانی در سینمای ایران  با اشاره به فعالیت های جدید خود در این حوزه توضیح داد: برای سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان قرارداد بسته ام که البته هنوز بخش های مربوط به جلوه های ویژه میدانی شروع نشده است، همچنین به زودی در یک سریال برای هفته نیروی انتظامی همکاری می کنم که البته اطلاعات دقیقی از این سریال ندارم.

وی ادامه داد: سریال «نفس» هم یک سریال پلیسی است که داستان آن در داخل شهر می گذرد، نمی توان گفت این سریال جلوه های ویژه میدانی خاصی نیاز دارد، البته جلوه های ویژه آن در اندازه نیاز یک سریال پلیسی است.

مدیر جلوه های ویژه میدانی فیلم «یتیم خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی با اشاره به وضعیت جلوه های ویژه میدانی در سینمای ایران توضیح داد: کسانی که در حال حاضر وارد عرصه جلوه های ویژه میدانی شده اند چندان نسبت به سینما آگاهی ندارند و نمی توان آنها را در زمینه سینما حرفه ای دانست. این گروه‌ها معمولا از نهادهای نظامی در گروه های جلوه های ویژه فیلم ها حضور می‌یابند و چندان با فضای سینما آشنایی ندارند و ما نزدیک به ۲ سال است تلاش می کنیم تا فضای جلوه های ویژه میدانی در سینمای ایران را به این گروه ها نشان دهیم.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی سر راه ما در زمینه اجرایی کردن طرح های جلوه های ویژه میدانی وجود دارد که از آن جمله می توان به صادر نکردن مجوز برای فعالیت در شهر از یک ساعتی به بعد است. به عنوان مثال به دلیل مسائل امنیتی و حفاظتی برای اجرای بخش های مختلف در زمینه جلوه های ویژه میدانی به ما گفته اند که تنها تا ساعت ۱۲ شب اجازه دارید فعالیت کنید.

روزبهانی در پایان گفت: به عنوان مثال برای انجام یک سری از جلوه های ویژه میدانی برای سریال کمال تبریزی و یا سریال جلیل سامان نمی توانیم ۱۲ شب به بعد تیراندازی کنیم و یا چاشنی بگذاریم.

نیوشا روزبان

مهر

  •  
نظرات
ADS
ADS
پربازدید