Performancing Metrics

غمخوار: افشارزاده تا معاون وزارتی بود گودرزی آدم خوبی بود، الان شد بد! | اتاق خبر
کد خبر: 372858
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 09:37
مقایسه وضعیت مالی استقلال با پرسپولیس درست نیست
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است افراد نباید بعد از رفتنَ‌ از یک پست درباره اتفاقات آن صحبت کنند. او می‌گوید کاری که افشارزاده کرده و حرفایی که درباره پرسپولیس زده درست نبوده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اکبر غمخوار درباره بیانیه‌ای که بهرام افشارزاده در پاسخ به اظهارات وزیر ورزش و جوانان منتشر کرد، اظهار کرد: نمی دانم این همه دعوا برای چیست؟ وزیر ورزش  و جوانان و افشارزاده که با هم رفیق و همکار بودند. حال چه شده که این گونه بر علیه هم صحبت می‌کنند.

وی افزود: زمانی که من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم یک سیستم پایه‌ای منظم برای نظام اقتصادی باشگاه طراحی کردم و خدا را شکر دوستانی که بعد از من آمدند این نظام را حفظ کردند و در آن تغییراتی ایجاد نکردند. 

او ادامه‌ داد: این که افشارزاده پرسپولیس را با استقلال مقایسه کرده، اصلا درست نیست. پرسپولیس پتانسیل‌ زیادی دارد و هواداران بیشتری نسبت به استقلال دارد. این گونه نیست که بخواهیم درآمد این دو باشگاه را از نظر هواداری را با هم مقایسه کنیم. 

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در ادامه ‌اضافه کرد: من از همان ابتدا به یاد دارم که در هیات مدیره باشگاه استقلال دعوا وجود داشته، زیرا این باشگاه از بزرگانش در هیات مدیره استفاده نمی کرده است، اما در پرسپولیس افرادی همچون کاشانی حضور دارد که همه حرف‌هایش را گوش می‌کنند. این که الان افشارزاده علیه وزیر ورزش  و جوانان بیانیه‌ای صادر می‌کند دلیل آن را نمی‌دانم. او تا زمانی که معاون وزارتی وزیر ورزش و جوانان بود همه چیز خوب بود و وزیر آدم خیلی خوبی بود، ولی چرابعد از رفتنش این گونه مسائل را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من به جای پرداختن به این نوع مسائل بهتر است به امور فنی باشگاه‌ها بپردازیم و به مشکلات اصلی بپردازیم. تیم‌ ‌ملی فوتبال ما سال‌ها است که در آسیا تیم نخست است، ولی هیچ کدام از باشگاه‌های ما نمی‌توانند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. از طرفی ما بهترین هواداران آسیا را بنا به گفته AFC داریم، اما از این پتانسیل‌ نمی‌توانیم استفاده کنیم. 

غمخوار افزود: بهتر است وقتی پستی داریم و آن وقت آن پست را از ما می‌گیرند دیگر درباره آن پست صحبت نکنیم. من مدتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم، اما پس از این که با این باشگاه قطع همکاری کردم، دیگر در مورد مسائل پرسپولیس صحبتی به زبان نیاوردم. بهتر است افشارزاده هم این گونه رفتار کند.  

انتهای پیام /

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید