Performancing Metrics

دسترسی به محصولات پژوهشی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی از طریق سایت tridoc | اتاق خبر
کد خبر: 373570
تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 - 11:20
با توجه به ضرورت در دسترس بودن اطلاعات و مطالعات صورت‌ گرفته در موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، در حال حاضر تمام محصولات و پژوهش‌هاي 10 سال گذشته این موسسه به صورت آزاد و براي استفاده عموم ذي‌نفعان حوزه صنعت، معدن و تجارت از طريق وب‌سايت به آدرس www.T

به گزارش اتاق خبر به نقل از  روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، همچنین دريافت محصولات پژوهشی حوزه صنعت، معدن و تجارت به صورت رایگان از وب‌سايت موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني به آدرس www. itsr.ir در دسترس علاقه مندان است.

بر اساس این گزارش، پرتال جديد موسسه با ويژگي‌هاي منحصر بفرد بر اساس ارائه محصولات، پژوهش‌ها و اطلاع‌رساني (كتابخانه، نشريات، رويدادها و ...) به آدرس www.itsr.ir  قابل استفاده عموم مخاطبان داخلي و بين‌المللي است.

لازم به ذکر است، موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني به عنوان نهاد پژوهشي وزارت صنعت، معدن و تجارت با ماموريت «پشتیبانی علمی از توسعه صنعت، معدن و تجارت با رویكرد ایجاد تحول، بهبود و یكپارچه‌سازی ساختار صنعتی- تجاری كشور و ارتقای رقابت‌پذیری اقتصاد ملی» و با استفاده از پژوهشگران خبره و متخصص به صورت مستمر اقدام به مطالعات و پژوهش‌هاي علمي و كاربردي مي کند که آخرین فعالیت‌های پژوهشی موسسه در وب سایت www. itsr.ir  قابل دریافت است. 

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید