Performancing Metrics

صادرات میعانات گازی پارس جنوبی از مرز ٧٠ میلیون بشکه گذشت | اتاق خبر
کد خبر: 373592
تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 - 12:36
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٧٦ میلیون بشکه میعانات گازی صادر کرده است.

اتاق خبر: مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیش از ٧٦ میلیون بشکه میعانات گاز را به بازارهای جهانی صادر کرده است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال ٢٥ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به صادرات دیگر محصولات این مجتمع گفت: در ٦ ماه نخست امسال، یک میلیون و ٣٥٠ هزار تن گاز مایع (LPG) از مجتمع گاز پارس جنوبی به کشورهای مختلف صادر شده است.
حسنی ادامه داد: این مقدار نسبت به سال گذشته ٦ درصد افزایش داشته که ثمره آن ارزآوری بیشتر برای کشور، پیوستگی تولید محصولات با کیفیت در این مجتمع و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بوده است.
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که کارنامه‌ درخشان مجتمع سبب توسعه منطقه‌ای، فرهنگ صنعتی و کارآفرینی در کشور شده است، اعلام کرد: این مجتمع هم اکنون تامین کننده‌ حدود ٦٢ درصد از گاز کشور بوده و این دستاورد بزرگ با تلاش نیروهای متخصص و جوان محقق شده است.
براساس گزارش وزارت نفت، مجتمع گاز پارس جنوبی افزون بر تامین نیاز بخش‌های مختلف داخل کشور به یکی از بزرگترین شرکت های گازی ارزآور برای کشور بدل شده است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که این مجتمع گازی برای تامین گاز در زمستان زمستان امسال آمادگی کامل دارد، گفت: پایداری فرآورش گاز طی زمستان امسال، با اجرای موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مجتمع افزایش یافته و متخصصان این شرکت برای آسایش و رفاه مردم کشور با تمام تلاش به فعالیت ادامه خواهند داد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید