Performancing Metrics

زمان مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا غیرمنطقی است | اتاق خبر
کد خبر: 374065
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 - 08:44
شاهین‌طبع:
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اشاره به زمان نامناسب برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، گفت:‌ آن‌هایی که زمان این مسابقات را تعیین کرده‌اند، یک زمان غیر منطقی را در نظر گرفته‌اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهران شاهین طبع در خصوص حضور تیمش در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: ‌با توجه به این‌که تعدادی از بازیکنانمان در اختیار تیم‌ملی بودند، تمریناتمان را در ابتدا با سایر نفرات آغاز کردیم و از 10 روز پیش نیز ملی‌پوشان و بازیکنان خارجی به تیم اضافه شدند و اکنون در حال ادامه تمرینات با تمام نفرات تیم هستیم.

وی در خصوص اعزام نشدن تیمش به تورنمنت چین هم گفت: قرار بود برای آماده‌سازی تیم در این تورنمنت شرکت کنیم که تمام کارهای مربوط به آن هم انجام شد ولی متاسفانه به دلایلی، این تورنمنت لغو شد و از طرفی هم مجبور شدیم یکی دو بازی تدارکاتی داخلی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که آیا انجام یکی دو بازی داخلی به آماده‌سازی تیم کمک می‌کند؟ گفت:‌ به هر حال  این مسابقات از نداشتن بازی بهتر است، چرا که بازیکنان برای هماهنگ شدن باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند. یکسری از بازیکنان چهار پنج ماه است که اصلا بازی نکرده‌اند و نیاز به چند بازی تدارکاتی داشتند.

وی همچنین در خصوص زمان برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا هم عنوان کرد: ‌زمان نامناسبی برای این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است و آن‌هایی که زمان این مسابقات را تعیین کرده‌اند، یک زمان غیر منطقی را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها به خاطر این‌که بخواهند چینی‌ها را راضی کنند این کار را انجام دادند.

شاهین‌طبع افزود:‌ در تمام رشته‌ها به این صورت است که چنین مسابقاتی در کوران مسابقات یا اواخر مسابقات قرار داده می‌شود ولی اکنون این کار صورت نگرفت و اگر در کوران مسابقات یا اواخر آن بودیم، بازیکنان خارجی‌مان را بهتر پیدا می‌کردیم، البته در حال حاضر نیز بازیکنان خارجی‌مان خوب هستند. به هر حال ما برای انتخاب خارجی‌های‌مان یک زمان محدود را در اختیار داشتیم.

وی با بیان این‌که به تیمم امیدوارم، گفت: ‌در تمام تیم‌ها بازیکنان خارجی خیلی موثر هستند ولی باید بگویم ما، بسکتبال را گروهی بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در ارزیابی از حریفان تیمش، عنوان کرد: ‌تیم‌های حاضر در گروهمان همگی خوب هستند و ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر هم تمرکزمان روی بازی اولمان با پائیان چین تایپه است. حریف‌مان یک تیم بدقلق و سرعتی است.  

پتروشیمی بندرامام در گروه اول رقابت‌های باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الریاضی لبنان، الریان قطر،ONGC  هند و پائیان چین تایپه پیکار خواهد کرد که در اولین مسابقه خود نیز 17 مهرماه به مصاف نماینده چین تایپه می‌رود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید