Performancing Metrics

اگر اوضاع تغییر نکند از رئال مادرید می‌روم | اتاق خبر
کد خبر: 374514
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 12:40
ایسکو:
هافبک رئال مادرید اظهار کرد در صورت ادامه نیکمت نشینی به ترک کردن رئال مادرید فکر خواهد کرد.

ایسکو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ایسکو که در بیشتر بازی‌های اخیر رئال مادرید روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است، با شبکه cope درباره وضعیت کنونی خود، توپ طلا و سوت های اعتراض آمیز هواداران صحبت کرد.

هافبک رئال مادرید درباره نیمکت نشینی گفت: اگر تا پایان فصل این وضعیت ادامه داشته باشد، به دنبال راه حل دیگری خواهم بود. 24 ساله هستم و اگر نتوانم جایی در ترکیب اصلی پیدا کنم، باید فکر دیگری کنم. دوست دارم پیشرفت کنم و می دانم که می توانم اما اگر در مادرید نشد، در جایی دیگر این کار را انجام خواهم داد. از بودن در مادرید خشنودم اما یک بازیکن دوست دارد پیشرفت کند.

ایسکو در ادامه اظهار کرد: زین الدین زیدان هر کسی را که شایسته باشد، برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی انتخاب می کند. بازیکنان بهتر در ترکیب اصلی حضور دارند. در زمان کارلو آنچلوتی و رافائل بنیتس هم نیمکت نشین بودم. مسئول این اتفاق خودم هستم و این موضوع مرا بیشتر به تلاش وامی‌دارد.

این هافبک اسپانیایی در مورد سوت های اعتراض آمیز هواداران نیز گفت: اعتراض ها را شنیدم و ناراحت شدم اما در سانتیاگو برنابئو (ورزشگاه اختصاصی رئال) انتظارات زیاد است. اگر من را هو کنند، سبک فوتبالم را تغییر نخواهم داد چون  شیوه بازی‌ام از ابتدا این‌چنین بوده است.

هافبک مادرید در پایان درباره برنده توپ طلا در سال جاری نیز اظهار کرد: کریستیانو رونالدو شایسته کسب این جایزه است. او فاتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 شده و همچنین گل‌های زیادی به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید