Performancing Metrics

مردم خیلی از مسایل فوتبالیست‌ها را درک نمی‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 374522
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 13:56
ایگواین:
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین اظهار کرد در زندگی فوتبالیست‌ها برخی چیزها وجود دارد که مردم به هیچ وجه آنها را درک نمی‌کنند.

ایگواین

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، گونسالو ایگواین توانسته است با گل هایی که برای تیم ملی آرژانتین به ثمر می‌رساند، در زمره بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال این کشور قرار بگیرد. با این حال انتقادهای زیادی از این بازیکن به سبب نمایش نه چندان موثرش در ترکیب آرژانتین می شود.

ایگواین درباره انتقادهایی که از او می‌شود، به صحبت پرداخت و گفت: مردم بیشتر به این خاطر از من انتقاد می‌کنند که نتوانستم در فینال جام جهانی آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل کنم ولی هیچ وقت به توانایی‌های خودم شک نکردم. آرژانتین باید به پیشرفت ادامه بدهد و هیچ شکی در آن نیست. پیش از آنکه یک فوتبالیست باشم، انسان هستم و مانند دیگران همان حق زندگی را دارم. بعضی مواقع ما فوتبالیست‌ها زجر می‌کشیم. قبول دارم فوتبال زندگی من است ولی در زندگی، چیزهای مهم‌تر از فوتبال هم وجود دارد. مردم اینجور مسائل را درک نمی‌کنند و در همه شرایط سعی می‌کنند از شما انتقاد کنند. البته آنها حق دارند هرچه می‌خواهند به من بگویند ولی اینطور چیزها فقط من را خوشحال می‌کند. حتی اگر به من توهین کنند و انتقاد کنند، ناراحت نمی‌شوم و تنها خوشحال می شوم.

مهاجم یوونتوس در پایان صحبت‌هایش نیز گفت: مردم خیلی زود قضاوت می‌کنند. اگر یک بازی بد داشته باشید، مدام از شما انتقاد می‌کنند. اگر گل بزنید بهترین هستید و اگر یک موقعیت را از دست بدهید، مدام مورد سرزنش قرار می‌گیرید. به توانایی‌های خودم ایمان دارم و کار خودم را انجام می‌دهم. بقیه هم هر چقدر دوست دارند از من انتقاد کنند.

گونسالو ایگواین که این فصل عملکرد خوبی در یوونتوس از خود ارائه داده است، در دو بازی تیم ملی کشورش برابر پرو و پاراگوئه در انتخاب جام جهانی 2018 روسیه به میدان خواهد رفت. او در غیاب لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در این دو بازی حضور ندارد، در خط حمله آلبی سلسته کنار سرخیو آگوئرو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید