Performancing Metrics

پلیس ایران یک نیروی مکتبی است | اتاق خبر
کد خبر: 374576
تاریخ انتشار: 15 مهر 1395 - 20:43
امام جمعه دامغان از پلیس ایران به عنوان یک نیروی مکتبی یاد کرد و گفت: امروز در یک شرایط بسیار خوب در بحث امنیت قرار داریم که وجود این امنیت به برکت خون شهدا، ولایت فقیه و مردم است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح پنج شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی دامغان به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲هزار شهید والامقام ناجا، اظهار داشت : نیروی انتظامی به عنوان حافظ ولایت و امنیت کشور در وسط میدان قرار دارد و نقش و تاثیر این نیروی مقتدر و مردمی بر همگان روشن است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا نیروهای نظامی ما دارای  بهترین امکانات و تجهیزات است و وجود و طراحی موشک با برد دو هزار کیلومتر نمونه ای از این اقتدار و توانمندی بالای نیروهای نظامی ما به حساب می آید.

امام جمعه دامغان با تاکید بر اینکه اقتدار نیروهای نظامی ما در اختیار دین و ولایت است، تصریح کرد: ما ملتی هستیم که از مکتب امام حسین (ع) درس می گیریم ملتی که علاقه‌مند و شیفته اباعبدالله(ع) هستند و این امر نشان از آن دارد که ما حافظ مکتب اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

حسینیان، بیان داشت: دامغان در بحث امنیت و آرامش در وضعیت مطلوبی قرار دارد که وجود آن مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های نیروهای جان برکف نظامی، انتظامی و امنیتی است.

امنیت ارکان اصلی هر جامعه است 

فرماندار دامغان نیز در این مراسم، از امنیت به عنوان یکی از ارکان اصلی هر جامعه یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی با اقتدار کامل در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضوری فعال دارد و به مطالبات و خواسته های مردمی در تمامی زمینه ها پاسخ می دهد.

علی اصغر مجد ضمن بیان اینکه با اقتدار و جدیت نیروی انتظامی از یک امنیت پایدار در سطح جامعه برخورداریم، ابراز داشت: متاسفانه عده ای در جامعه وجود دارند که مخل نظم و امنیت هستند که نیروی انتظامی با این افراد برخورد می کند و این ذات مماشات ناپذیری ناجا در برابر مخلان امنیت است.

وی افزود: هرچه اقتدار نیروی انتظامی در بحث برقراری امنیت بیشتر باشد ضریب برقراری امنیت در کشور افزایش پیدا می کند همچنین پلیس با دارا بودن ماموریت های متعدد می تواند اقتدار خود را در بین مردم حفظ کند پس همه ما باید با نیروی انتظامی همکاری کنیم تا شاهد جامعه ای سالم باشیم.

افزایش ۲۳ درصدی کشف سرقت در دامغان 

فرمانده انتظامی دامغان نیز در این آئین از افزایش ۲۳ درصدی کشف سرقت در این شهرستان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شش درصدی سرقت در شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خوشبختانه افزایش ۲۳ درصدی کشفیات در این مدت را شاهد بوده ایم.

سید علی اکبر میری بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در محور مواصلاتی دامغان - جندق و در سطح شهرستان کشف و ضبط و همچنین در بحث تصادفات درون و برون شهری شاهد فوت ۲۹ نفر از مسافران و شهروندان بوده ایم که این آمار نسبت به مشابه سال قبل کاهش پنج نفری را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت، محصول تعامل اجتماعی است و برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه نیاز به مشارکت و همراهی همگان دارد لذا باید گفت با وحدت و همدلی می توانیم در راه برقراری امنیت گام بر داریم.

فرمانده انتظامی دامغان همچنین با اشاره به ماه محرم و ضرورت تبیین اهداف قیام عاشورا گفت: باید تلاش کنیم رهرو واقعی امام حسین (ع) باشیم و نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی خود می کوشد سیره و روش سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را طی و آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید