Performancing Metrics

سوپراسپرت الکتریکی چینی بیشتر بشناسیم | اتاق خبر
کد خبر: 375819
تاریخ انتشار: 24 مهر 1395 - 22:10
اولین تصویر از ابراتومبیل الکتریکی کمپانی چینی نکست ای وی (Next EV) اخیرا منتشر شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ، این اتومبیل به طور رسمی در ۲۱ نوامبر و نه در چین بلکه در لندن رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود خودروی مذکور که هنوز نام آن منتشر نشده قادر است قدرت شگفت انگیزی معادل ۱۳۶۰ اسب بخار تولید کند. شتاب صفر تا صد آن فقط ۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. اما خبر بد این است که تنها ۶ دستگاه از آن تولید خواهد شد.

سوپراسپرت الکتریکی چینی با 1360 اسب بخار

سوپراسپرت الکتریکی چینی با ۱۳۶۰ اسب بخار

Next EV یک خودروساز جدیدالتاسیس چینی است که بر تولید اتومبیل هایی با استفاده از انرژی پاک تمرکز داشته و توسط ویلیام لی مالک وبسایت بیت اوتو بزرگترین وبسایت مرتبط با خودروی چین مدیریت می‌شود. این شرکت تیم فرمولا E نکست ای وی را نیز در اختیار داشته و با همکاری شرکت JAC اتومبیل های الکتریکی خیابانی تولید می‌کند.

البته شرکت JAC که از جمله خودروسازان بزرگ چینی محسوب می‌شود در زمینه تولید اتومبیل های الکتریکی و سوخت پاک با فولکس نیز مذاکرات جدی کرده است و همچنین این احتمال نیز مطرح شده که به عنوان شریک تسلا اقدام به تولید محصولات این شرکت در داخل چین نماید.

شرکت Next EV نیز برای ورود اتومبیل های الکتریکی خود در سال ۲۰۱۸ به خیابان برنامه ریزی کرده است. اما فعلا تمرکز خود را بر سوپراسپرت های برقی اش گذاشته است. شرکت مذکور علاوه بر این سوپراسپرت گران قیمت که البته قیمت قطعی آن هنوز اعلام نشده محصولات برقی دیگر را نیز با همکاری شرکت های خودروسازی چین در دست ساخت دارد که قطعا قدرت هیچکدام به ۱۳۶۰ اسب بخار نخواهد رسید.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید