Performancing Metrics

وجود ۵۴ میلیون مشترک آب و برق در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 377080
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 19:09
معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و امور اقتصادی گفت: صنعت آب و برق در بکارگیری فناوری نوین پیشرو است.

اتاق خبر: علیرضا دائمی در جلسه هم‌اندیشی در خصوص برگزاری چهارمین کنفرانس ملی داده‌های مکانی در مدیریت صنعت آب و برق به میزبانی استان مرکزی که در وزارت نیرو برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: استفاده از دانش روز و خلاقیت و نوآوری در امور، موجبات پیشرفت صنعت آب و برق را مهیا می‌سازد.

وی ادامه داد: انتقال تجربیات و علوم نوین مانند سامانه GIS باید در سراسر شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو تسری یابد و همه شرکت‌ها ملزم به استفاده از آن شوند.

دائمی با بیان اینکه ۳۲ میلیون مشترک برق و ۲۲ میلیون مشترک آب در کشور وجود دارد، گفت: خدمات وزارت نیرو جزو خدمات گسترده مردمی است و خدمات‌رسانی ما در حوزه‌های آب و برق همواره باید با بالاترین کیفیت و کمترین تلفات همراه باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: ۲.۵ درصد زیرساخت آب و برق کشور متعلق به استان مرکزی است.

مهندس محمد اله‌داد با ارائه گزارشی از اماکن گردشگری و ظرفیت‌های دانشگاهی استان مرکزی گفت: استان مرکزی مهد مفاخر و مشاهیر و زادگاه پدر علم زمین‌شناسی ایران است.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز صنعت برق ارتقای بکارگیری سیستم GIS و دستیابی به فناوری‌های نوین است، افزود: بروزرسانی شبکه با سیستم GIS مستمرا در دست اقدام است.

اله‌داد با اشاره به اینکه بهره‌گیری مطلوب از سیستم‌های مبتنی بر داده‌های مکانی در صنعت برق نیازمند مدیریتی توانمند و علمی است، افزود: براساس اطلاعات دقیق و بروز تصمیم‌سازی در راستای اعتلای صنعت برق امکانپذیر است و برگزاری این کنفرانس‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف صنعت برق دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران نیر در این جلسه گفت: سامانه GIS بسیار ارزشمند است و پردازش آن نقش تاثیرگذاری در صنعت آب و برق دارد.

وی با ارائه گزارشی از برگزاری کنفرانس ملی داده‌های مکانی در مدیریت صنعت آب و برق در سال ۹۴ به میزبانی استان مازندران گفت: در این کنفرانس ۱۲۰۰ نفر حضور داشتند و ۷۰۰ مقاله ارائه شد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید