Performancing Metrics

مطمئنم به زودی قرارداد په‌په تمدید می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 377161
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 04:29
زیدان:
سرمربی رئال مادرید از تمدید شدن قرارداد مدافع پرتغالی‌اش اطمینان دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید در هفته نهم لالیگا یکشنبه میزبان اتلتیک بیلبائو است. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌خواهم به نتیجه‌گیری خود ادامه دهیم. هفته خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فرصت کمی برای تمرین پس از بازی سه شنبه (برابر لژیا لهستان در لیگ قهرمانان اروپا) داشتیم. در شرایط خوبی قرار داریم و منتظر دیدار فردا هستیم.
سرمربی رئال مادرید درباره تمدید قراردادها اظهار کرد: به نظرم بازیکنانم بهترین هستند و با تمدید قراردادشان خوشحال می‌شوم. البته همه اعضای باشگاه از این اتفاق خوشنود هستند.
زیدان درمورد حضور آلوارو موراتا در بازی فردا شب گفت: از همه مهم‌تر این است که من با او حرف می‌زنم. علتش این است که او یکی از بازیکنانم مورد علاقه‌ام است. به موراتا می‌گویم فصل درازی در پیش داریم و او جزیی از این تیم خواهد بود. باید ببینیم فردا فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا نه. موراتا همچون بنزما بازیکن مهمی است.
سرمربی فرانسوی په په را بازیکن ارزشمندی عنوان کرد و افزود: په په مدافع مهمی است.  10 سال بیشتر است که در این باشگاه حضور دارد. با بازیکنان دیگر قرارداد تمدید کردند و مطمئنم که نوبت او نیز خواهد رسید.
زیدان که نگران دقایق حضور تونی کروس در میدان نیست در ادامه اظهار کرد: در این پست تنها او و کاسیمرو را در اختیار داریم. چهار روز استراحت برای کروس در بین دو بازی کافی است.
سرمربی مادرید در پایان درمورد سه مهاجم خود(گرت بیل بنزما و کریستیانو رونالدو) گفت: خوش شانس هستیم که این سه بازیکن فوق العاده را در اختیار داریم و من باید در رابطه با آن‌ها تصمیم گیرنده باشم. از توانایی‌هایشان آگاهم و می‌دانم در هر موقعیت می توانند متفاوت عمل کنند.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید