Performancing Metrics

ورود فدراسیون کشتی برای کمک به قهرمان 15 ساله البرزی | اتاق خبر
کد خبر: 377352
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 07:27
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از ورود فدراسیون کشتی برای بررسی مشکل ابوالفضل آرمیده، قهرمان البرزی که چندی پیش به علت ابتلا به بیماری در بیمارستان بستری شده است خبر داد.

ابوالفضل آرمیده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر عفراتی گفت: روز گذشته مدیر ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد به دیدار این قهرمان کشتی استان رفت تا از نزدیک با مسائل مربوط به بیماری و مشکلات وی آشنا شود.

عفراتی ادامه داد: امروز نیز بنده برای بررسی این مشکلات به عیادت ابوالفضل آرمیده خواهم رفت تا پس از آن تدابیری را برای کمک به وی اتخاذ کنیم.

وی از ورود فدراسیون کشتی کشور برای حل مشکل این قهرمان البرزی خبر داد و گفت: می‌توان از طریق بیمه ورزشی، فدراسیون کشتی و هیات پزشکی برای حل این مشکلات اقدام کرد.

عفراتی در پاسخ به اینکه آیا به غیر از ابوالفضل آرمیده قهرمانان دیگری نیز هستند که در چنین شرایطی بوده و به کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان نیاز داشته باشند اعلام کرد: این اولین مورد است اما اگر موارد دیگری نیز وجود داشته باشد می‌توانیم در حد توان کمک‌هایی را ارائه دهیم.

ابوالفضل آرمیده 15 سال سن دارد و سه ماه پیش توانست در وزن 42 کیلوگرم مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان آسیا را کسب کند.

وی اخیرا به علت ابتلا به یک بیماری سخت در بیمارستان بستری شده و متاسفانه شدت بیماری به حدی است که در طول پنج روز هفت کیلوگرم از وزن خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید