Performancing Metrics

عیادت پروین،جدیدی و ابوالقاسم پور از کشتی‌گیر تیم ملی نوجوانان + عکس | اتاق خبر
کد خبر: 377754
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 08:37
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران به عیادت ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر تیم ملی نوجوانان رفتند.

علی پروین

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه نوع دوستی اهالی ورزش و حمایت آن ها از ابوالفضل آرمیده آزادکار تیم ملی نوجوانان و دارنده مدال برنز آسیا که بر اثر ابتلا به بیماری در بیمارستان امام خمینی تهران بستری است، علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران،عباس جدیدی دارنده مدال نقره المپیک و عضو شورای شهر تهران و بهنام ابوالقاسم پور از پیشکسوتان فوتبال ایران بعدازظهر سه شنبه با حضور در بیمارستان به عیادت از این کشتی‌گیر نوجوان پرداختند و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

ظهر امروز نیز رسول خادم و تعدادی دیگر از مسولان ورزشی با حضور در این بیمارستان بر بالین ابوالفضل آرمیده حاضر شدند و حمایت خود از این کشتی‌گیر تا رسیدن به سلامتی کامل را اعلام کردند. خادم در گفتگو با پزشکان و مسولان بیمارستان در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.

پیش از این نیز چهره‌های ورزشی نظیر حمید سوریان، علیرضا دبیر، احمدرضا عابدزاده، محسن کاوه، پژمان درستکار، علیرضا رضایی، رضا یزدانی، غلامرضا محمدی، رضا لایق، صادق گودرزی، مراد محمدی و... با حضور در بیمارستان از ابوالفضل آرمیده عیادت کردند.

با حمایت هایی که صورت گرفته است، این کشتی‌گیر روز گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی انتقال یافت و خانواده وی از وضعیت رسیدگی به او رضایت دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید