Performancing Metrics

فروش خوب فیلم «سیانور» با وجود کمبود سالن | اتاق خبر
کد خبر: 378094
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 00:31
جدول فروش هفتگی سینمای ایران با صدرنشینی دوباره «فروشنده» و اضافه سه فیلم به بالای جدول منتشر شد.
به گزارش اتاق خبر، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی برای هشتمین هفته متوالی منتشر شد.

صدر جدول فروش در سینمای ایران، این هفته با جابجایی های فراوانی روبرو بود و اضافه شدن سه فیلم تازه اکران شده صدر جدول را کاملاً دگرگون کرد.

هفته جاری سینمای ایران با آغاز اکران سه فیلم «سیانور»، «نیمه شب اتفاق افتاد» و «آس و پاس» کار خود را به پایان رساند. این در حالی بود که هر سه فیلم با وجود داشتن میانگین 50 سینما در تهران رتبه های سوم تا پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.

در این هفته سه فیلم «ناردون»، «آبنبات چوبی» و «سایه های موازی» جدل ده تایی فروش سینمای ایران را ترک کردند.

فروش خوب فیلم
فروشنده

اقتباس سینمایی اصغر فرهادی از نمایشنامه "مرگ فروشنده" آرتور میلر همچنان در هشتمین هفته از اکران خود صدر جدول فروش هفتگی سینمای ایران را در اختیار گرفت.

این فیلم که به عنوان یکی از هفت شانس اصلی کسب اسکار فیلم خارجی زبان معرفی شده این هفته به فروشی معادل773,035,000 تومان دست یافته است که نسبت به هفته گذشته با افزایش 50 درصدی روبرو بوده است.

فروشنده پس از گذشت 56 روز و با داشتن 126 سینما به فروش کلی 12,775,455,200 تومان دست یافته است.

شهاب حسینی، ترانه عليدوستى، بابك كريمى، فرید سجادی حسینی، مینا ساداتی، مارال بنی‌آدم، مهدی کوشکی و احترام برومند از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم فرهادی ایفای نقش می کنند.

فروش خوب فیلم
خشکسالی و دروغ

محمدرضا گلزار که در فیلم سینمایی "خشکسالی و دروغ" دومین ساخته پدرام علیزاده بعد از 4 سال به سینماها بازگشته چهارمین هفته از اکران فیلم را پشت سر گذاشته است.

"خشکسالی و دروغ" بر اساس اقتباس از نمایشنامه ای به همین نام به نویسندگی محمد یعقوبی نوشته شده است.

فضای این فیلم در چهار فصل سال می گذرد و داستان آن درباره خرده مشکلات زن و شوهری است که در نهایت به فاجعه منجر می شود.

این فیلم در چهارمین هفته از اکران خود توانست به فروشی 336,909,000 معادل تومان دست پیدا کند.

"خشکسالی و دروغ" پس از 28 روز و با داشتن 84 سینما به فروش کلی 1,167,148,400 تومان رسیده است.

فروش خوب فیلم
سیانور

"سیانور" فیلمی سیاسی اجتماعی نوشته مسعود احمدیان و به کارگردانی بهروز شعیبی است که هفته اول از اکران خود را با وجود تعداد کم سالن ها با فروش مناسبی به پایان رسانده است.

این فیلم در اولین هفته از اکران خود با داشتن 50 سینما به فروشی معادل 199,262,000 تومان دست پیدا کرده است.

قصه «سیانور» در دهه 50 می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود.

مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، با حضور آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی در این به ایفای نقش می پردازند.

فروش خوب فیلم
نیمه شب اتفاق افتاد

فیلمی سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" به کارگردانی "تینا پاکروان" موضوعی اجتماعی را دنبال می کند. پاکروان در این فیلم علاوه بر کارگردانی تهیه کنندگی اثر را نیز بر عهده دارد.


حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی و کریم امینی بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "نیمه شب اتفاق افتاد" داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست.

"نیمه شب اتفاق افتاد" در اولین هفته از اکران خود با داشتن 56 سینما 159,989,000 تومان فروخته است.

 
فروش خوب فیلم
آس و پاس

مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شودعشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد.

این فیلم با داستان فوق و به کارگردانی آرش معریان در اولین هفته از فروش خود با داشتن 40 سینما 92,756,000 تومان فروش داشته است.

محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان، بهاره رهنما و مهران غفوریان بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

 

 

 

 

 

 

فروش خوب فیلم

 

فیلم های «این زن حقش را می خواهد» با 62,805,000 تومان، "من" با 43,949,000 تومان، «لانتوری»با 34,771,000 تومان، «هیهات» با 27,941,000 تومان و «اروند» با 27,609,000 تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.  

میزان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید