Performancing Metrics

باوفا: این قهرمانی شروع خوبی برای تیم ملی جوانان بود | اتاق خبر
کد خبر: 378433
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 15:36
در تورنمنت روسیه با قدرت حاضر می‌شویم
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با ابراز رضایت از کار شاگردانش در مصاف با روسیه گفت: قهرمانی در جام شاهد شروع خوبی برای ما بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمید باوفا درباره قهرمانی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در جام شاهد، اظهار کرد: سطح کشتی روس‌ها بسیار بالا بود و آنها نشان دادند  که کشتی را خیلی خوب بلد هستند و می‌توانند برای هر حریفی دردسر ساز شوند. البته ما در روز نخست مسابقات جام شاهد آنها را خیلی خوب آنالیز کردیم و با هماهنگی کادرفنی تک تک کشتی‌گیران روس را تحت نظر قرار دادیم و با شناخت نقاط ضعف و قوت‌شان توانستیم آنها را شکست دهیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی جوانان درباره اعتراضاتش نسبت به داوری در مبارزه سنگین وزن دیدار فینال، گفت‌: به نظرم داوری در مبارزه میرزازاده اشتباه کرد ، چرا که حریف روس پای میرزازاده را گرفت و به امتیاز رسید. به همین دلیل ما به نحوه این داوری اعتراض کردیم. البته در مجموع داوری ها خوب بود و نمی‌توان به خاطر یکی، دو مورد ناداوری همه آنها را زیر سوال برد.

وی در پاسخ به این سوال که در اولین تجربه‌اش در تیم‌ ‌ملی جوانان توانست این تیم را به قهرمانی جام شاهد برساند، خاطر نشان کرد: قطعا شروع خوبی هم برای من و هم برای کشتی‌گیران تیم‌ ‌ملی بود. ما در این مسابقات نفراتی را از نوجوانان آوردیم که خیلی خوب کار کردند و با کشتی مقابل رقیبان خارجی به خودباروی رسیدند. حتی در دیدار فینال از دادمرز و فروزنده که از تیم نوجوانان آمده‌اند استفاده کردم که خیلی خوب ظاهر شدند و با اعتماد به نفس بالایی کشتی گرفتند. دادمرز توانست مقابل حریف بسیار خوب خود به برتری برسد و فروزنده‌ هم علی‌رغم شکست خیلی خوب کشتی گرفت.

باوفا با بیان این که تیم توسعه ایران هم که عنوان سوم رقابت‌های کشتی فرنگی را به دست آورد عملکرد بسیار خوبی داشت، گفت‌: ما به گونه‌ای ارنج کردیم تا نفراتمان را در قالب چهار تیم به این مسابقات بفرستیم. حتی نفراتی که قرار نبود در مسابقات جهانی در رده جوانان باشند را به این مسابقات نیاوردم و پنج – شش کشتی‌گیر در رده نوجوانان را به این مسابقات فرستادم تا به خود باوری لازم برسند. ما اگر می خواستیم آنها را در مسابقات جهانی  و آسیایی محک بزنیم کارمان خیلی سخت می‌شد، اما جام شاهد فرصت خوبی بود تا این کشتی‌گیران مقابل رقیبان روس و مجارستان و بلغارستان کشتی بگیرند و ترسشان بریزد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی جوانان ایران درباره برنامه‌های آینده این تیم، گفت‌: قرار است ماه جاری به تورنمنتی در روسیه برویم که مخصوص کشتی‌گیران زیر 23 سال است و به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود. نفراتی که شرایط حضور در این مسابقات را داشته باشند انتخاب خواهیم کرد و سعی می‌کنیم با بهترین ترکیب راهی روسیه شویم. همچنین از آذر ماه اردوهای مشترک با بزرگسالان را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید