Performancing Metrics

جدیدترین قیمت‌ها از بازار میوه و تره‌بار | اتاق خبر
کد خبر: 378729
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 13:19
بازار میوه و تره‌بار که این روزها با عرضه میوه‌های جدید همراه شده است از ثبات نسبی قیمت‌ برخوردار است و برخی اقلام از جمله هندوانه با روند افزایشی قیمت روبه رو شده‌اند.

اتاق خبر: با نزدیک شدن به میانه‌های پاییز بازار میوه با عرضه اقلام جدیدی همراه شده و میوه‌های مانند انار، خرمالو، نارنگی، ‌پرتقال، نارگیل حال و هوای تازه‌ای به بازار میوه داده‌اند.

بررسی قیمت‌ها از بازار میوه و تره‌بار و مقایسه آن با قیمت‌های هفته‌های قبل نشان از ثبات نسبی قیمت‌ها دارد. در میان انواع میوه‌ها به طور متوسط هر کیلوگرم کیوی ۵۰۰۰ تومان، انار کیلویی درجه یک ۵۰۰۰ تومان، پرتقال کیلویی ۵۵۰۰ تومان، نارنگی کیلویی ۵۰۰۰ تومان، خرمالو کیلویی ۳۰۰۰ تومان و نارگیل کیلویی ۳۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.  

در میان سایر اقلام نیز سیب قرمز کیلویی ۵۰۰۰ تومان، سیب زرد کیلویی ۴۵۰۰ تومان، خیار درختی ۳۰۰۰ تومان، خیار بوته ای کیلویی ۳۵۰۰ تومان، گلابی کیلویی ۸۰۰۰ تومان، موز کیلویی ۴۰۰۰ تومان و گریپ فروت کیلویی ۳۰۰۰ تومان قمیت دارد.

همچنین در میان انواع تره‌بار سیب زمینی کیلویی ۲۰۰۰ تومان، پیاز کیلویی ۱۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی کیلویی ۳۵۰۰ تومان، لیموترش کیلویی ۱۰ هزار تومان، کاهو، هویج، بادمجان و باقالی نیز کیلویی ۲۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در میان انواع میوه‌ها انبه و گلابی و از گران‌ترین اقلام محسوب می‌شوند و در میان انواع‌تره بار  لیموترش از گران‌ترن اقلام است.  

همچنین هندوانه که درماه‌های اخیر هر کیلوگرم آن کمتر از ۱۰۰۰ تومان قیمت داشت با رونددی صعودی قیمت آن به بیش از کیلویی ۱۰۰۰ تومان رسیده است.  

 

انواع میوه قیمت
سیب قرمز ۵۰۰۰ تومان
سیب زرد ۴۵۰۰ تومان
انار درجه یک ۵۰۰۰ تومان
کیوی

۵۰۰۰ تومان

نارنگی درجه یک ۵۰۰۰ تومان
نارنگی شیرین ۲۰۰۰ تومان
پرتقال درجه یک ۵۵۰۰ تومان
خیار درختی ۳۰۰۰ تومان
خیار بوته‌ای ۳۵۰۰ تومان
گلابی ۸۰۰۰ تومان
انبه ۱۲ هزار تومان
خرمالو ۳۰۰۰ تومان
پرتقال جنوب ۴۵۰۰ تومان
موز ۳۸۰۰ تومان
انگور ۴۰۰۰ تومان
نارگیل ۳۵۰۰ تومان
سیب سبز ۳۵۰۰ تومان
گریپ فروت ۳۰۰۰ تومان

 

انواع تره‌بار قیمت
سیب زمینی ۲۰۰۰ تومان
پیاز ۱۵۰۰ تومان
گوجه فرنگی ۳۵۰۰ تومان
لیموترش ۱۰ هزار تومان
فلفل دلمه‌ای ۳۰۰۰ تومان
کدو ۲۰۰۰ تومان
بادمجان ۲۰۰۰ تومان
باقالی ۲۲۰۰ تومان
هندوانه ۱۲۰۰ تومان
کاهو ۲۰۰۰ تومان
هویج ۲۰۰۰ تومان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید