Performancing Metrics

کیخایی: تیم گچساران در اولین تجربه خوب ظاهر شد | اتاق خبر
کد خبر: 379274
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 16:54
بعد از صعود گچساران به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران اولین حضور این تیم بومی در جام باشگاه‌های آسیا و قرار گرفتنش در بین چهار تیم را تجربه بسیار خوبی عنوان کرد. او ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش گفت: آنقدر خوب بازی کردیم که مورد تحسین سایر تیم ها قرار گرفتیم و همه در اردن

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهران کیخایی بعد از راه یابی تیم نفت و گاز گچساران به جمع چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی رقابت‌های هندبال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: آخرین بازی دور مقدماتی مقابل الاهلی اردن بازی بسیار خوبی بود، بچه ها خیلی خوب کار کردند، واقعا در تمام دقایق عملکرد بازیکنان خوب بود. در کل بازی ما میدان داری کردیم و هیچ گاه از تیم حریف عقب نماندیم. بازی بسیار سنگینی بود و من به بچه ها به خاطر این برد شیرین و بازی خوبی که به نمایش گذاشتن، تبریک می گویم.
سرمربی تیم نفت وگاز گچساران با اشاره به اولین تجربه این تیم در رقابت‌های بین المللی، گفت: این اولین تجربه این تیم بود و تجربه بسیار خوبی هم بود. این تیم توانست در اولین حضورش در رقابت های جام باشگاه های آسیا به جمع چهار تیم برتر راه یابد که جا دارد به مردم خوب گچساران و همه مردم ایران تبریک بگویم.
وی در مورد آسیب دیدگی یکی از بازیکنان در بازی الاهلی اردن نیز، تصریح کرد: مهدی موسوی در ابتدای بازی از ناحیه پیشانی دچار آسیب دیدگی شد. اما توسط پزشک تیم مداوا و باند پیچی شد و به بازی ادامه داد. بعد از پایان بازی نیز برای درمان به بیمارستان اعزام شد. البته حال او خوب است و جای نگرانی نیست.
کیخایی از عملکرد بازیکنانش در رقابت های مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا تقدیر و بیان کرد: عملکرد بازیکنان ما در این سه بازی فوق العاده بود، آنقدر خوب بازی کردیم که مورد تحسین سایر تیم ها قرار گرفتیم و همه در اردن از تیم ما تمجید کردند.
او در خصوص حریفان این تیم در مرحله نیمه نهایی اضافه کرد: هر سه تیم الجیش قطر، النور عربستان و لخویای قطر که به نیمه نهایی صعود کردند، از جمله تیم های بسیار خوب و با کیفیت هستند. امیدوارم که ما بتوانیم در بازی های دیگر نیز با قدرت پیش رویم و با تمام وجود تلاش کنیم تا نتیجه خوب و بهترین جایگاه را به دست آوریم.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پایان سخنانش گفت: جا دارد از دبیر کل فدراسیون تشکر کنم که در طول سفر یاور ما بودند. آقای می آبادی کمک های زیادی در طول اردو به تیم ما کردند. او در رفع مشکل خروج یکی از بازیکنان نوجوان تیم ما که در پرواز تهران به مشکل برخورد و همچنین هماهنگی سه ملی پوش که برای تقویت تیم به ما پیوستن کمک‌های زیادی کرد.
 نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا با حضور هشت تیم از کشورهای آسیایی هشت تا پانزدهم آبان‌ ماه در اردن در حال برگزاری است. تیم نفت و گاز گچساران تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها است که در گروه A با الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر به رقابت پرداخت. در گروه B نیز لخویا قطر (قهرمان دوره قبل)، الاهلی بحرین، النور عربستان و اهلی سداب عمان به مصاف هم رفتند. در پایان مرحله مقدماتی دو تیم الجیش قطر و نفت و گاز گچساران از گروه A و از دیگر گروه دو تیم النور عربستان و لخویای قطر به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند.


انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید