Performancing Metrics

بازیکن بلند قد نیاز اصلی تیم ملی بسکتبال جوانان است | اتاق خبر
کد خبر: 384013
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 13:23
ویسی
سیامک ویسی از عملکرد کادر فنی تیم ملی جوانان در یک و نیم سال اخیر اعلام رضایت کرد.

اتاق خبر: مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان به برخی نیازهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف تیم ملی جوانان نبود بازیکنان قدبلند است که بتوانیم در زیر سبد موفق‌تر باشیم. نبود بازیکنان بلند قد می‌تواند در مقابل تیم‌های آمریکایی و اروپایی ما را دچار مشکل کند.

ویسی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی جوانان تصریح کرد: با توجه به تیم‌های مهم گروهی تیم ملی کادر فنی و فدراسیون باید بازی‌های تدارکاتی این تیم را با تیم‌هایی برگزار کند که از نظر سطح بازی فیزیکی و تکنیکی در این سطح و مشابه آن‌ها باشند.

او درباره تاثیر فعال بودن بازیکنان در لیگ یک و لیگ برتر به روی تیم و خود آن‌ها اظهار کرد: حضور این بازیکنان در لیگ به شرطی برای آن‌ها مفید است که بازی کند. ولی اینکه این بازیکنان به صورت گروهی کنار هم بازی کنند هم بسیار مفید است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

سیامک ویسی در مورد اعتماد به نفس بازیکنان برای حضور در این مسابقه‌ها افزود: اکثر بازی‌های این بازیکنان را در جام آسیا و لیگ دیده‌ام با توجه به تجربه‌ای که دارند بسیار با انگیزه و اعتماد به نفس بازی می‌کنند.

مربی تیم ملی نوجوانان در مورد دیدگاه کادر فنی در تیم و نتایج آن را جام جهانی بیان کرد: نتایجی که به دست خواهد آمد به دیدگاه ما بستگی دارد و اگر می‌خواهیم جزو ۸ تیم باشیم باید برای آن تلاش کنیم و با توجه به سطح بسیار بالای کشورهای اروپا و آمریکا از کشورهای آسیایی ما باید سعی کنیم که اختلاف خود با تیم‌های آمریکایی و اروپایی را به حداقل برسانیم.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید