Performancing Metrics

مورینیو بهتر از گواردیولا است | اتاق خبر
کد خبر: 379545
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 22:10
کارانکا:
دستیار سابق رئال مادرید می‌گوید ژوزه مورینیو مربی بهتری نسبت به پپ گواردیولا است.

کارانکا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میدلزبورو در حالی باید برابر منچسترسیتی به میدان برود که آیتور کارانکا را روی نیمکت خود می بیند. این مربی قبلا مربی رئال مادرید و دستیار مورینیو بود و سابقه رویارویی با گواردیولا در بارسلونا را دارد.

کارانکا قبل از بازی تیمش برابر منچسترسیتی گفت: از نظر من مورینیو بهتر از گواردیولا است. من مورینیو را به خوبی می شناسم و 3 سال در رئال با او کار کردم و به خوبی با فلسفه مربیگری او آشنا هستم. مورینیو فوق العاده است و باید بگویم که تجربه کاری که با او داشتم برای من فوق العاده با ارزش بوده است. مورینیو بهترین مربی جهان است ولی فاصله زیادی با بقیه مربی ها ندارد. مربیانی چون دیگو سیمئونه در اسپانیا، یورگن کلوپ و آنتونیو کونته در انگلیس و آلگری در ایتالیا هم هستند و همه اینها مربیان بزرگ و قابلی هستند. 

او در ادامه گفت: من با پپ دوست نیستم. زمانی که در رئال مادرید بودم او در تیم رقیب بود و طبیعی است که مقابل همدیگر باشیم. رابطه خاصی هم با گواردیولا ندارم. در تیم ملی هم با او نبودم. 

کارانکا همچنین درباره اینکه سیتی توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد گفت: آرسنال و چلسی نیز در صدر هستند و چند تیم هم هستند که در بین تیم های بالانشین جدول هستند. نمی توان از الان درباره قهرمانی صحبت کرد و هنوز خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید