Performancing Metrics

مقابله با هنجارشکنی دینی از وظایف مهم پلیس است | اتاق خبر
کد خبر: 379723
تاریخ انتشار: 17 آبان 1395 - 05:41
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در یزد:
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ضمن اشاره به فعالیت‌های مختلف پلیس در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی گفت: مقابله با مصادیق هنجارشکنی دینی از وظایف پلیس است.

حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین "ابوتراب بهرامی" در جمع کارکنان پلیس استان یزد ضمن اشاره به مصادیق و وظایف پلیس اظهار کرد: پلیس باید ضمن مقابله با هنجارشکنی‌های دینی مثل بدحجابی، در مقابل توهین به مقدسات، قرآن، اسلام، احکام اسلامی، رهبری و حقوق مومنان نیز واکنش نشان دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف پلیس در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، گفت: نتیجه فعالیت‌های پلیس، امنیت پایداری است که مردم از آن بهره می‌برند.

حجت‌الاسلام بهرامی با بیان این‌که مسائل اخلاقی اسلام، کفار را از بت‌پرستی و شرک به میدان جهاد و شهادت در راه خدا کشاند خاطرنشان کرد: ما باید مسائل اخلاقی از جمله غیرت، خوش اخلاقی، راستگویی و شجاعت را که در اسلام آمده مدنظر قرار داده و در برخورد با ارباب رجوع این موارد را رعایت کنیم.

وی امر به معروف و نهی از منکر را در حقیقت نوعی غیرت دینی برشمرد و افزود: یک مسلمان علاوه بر ادای فرایض دینی، باید اهل جهاد و مقابله با دشمن باشد و در مقابل دشمن نیز بایستد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه تصریح‌ کرد: آمریکا همواره در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی در حال جنگ با ایران است و به صراحت این موضوع را اعلام کرده و آن چیزی که این کشور را وادار به مذاکرات کرد اقتدار ایران اسلامی بود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عهدشکنی آمریکا و اینکه دشمنان به هیچ چیز جز منافع خود پایبند نیستند، گفت: هویت نظام به ما اجازه نمی‌دهد با آمریکا کنار بیاییم و در برابر آن سازگاری کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با بیان اینکه برای مبارزه با دشمن باید مقتدر بود، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم بر اقتدار و مقتدر بودن ایران اسلامی تاکید دارند باید در برابر توطئه‌ها و تعرضات دشمنان به اسلام و نظام، واکنش و حساسیت نشان داد.

/انتهای پیام

94108:کد

نظرات
ADS
ADS
پربازدید