Performancing Metrics

برای بهبود کیفیت چمن یادگار در استادیوم اختصاصی‌مان بازی می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 382145
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 08:36
قلعه‌نویی
سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز میگوید کسی در آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام مقصر نیست.

اتاق خبر: قلعه‌نویی با اشاره به انتقال دیدار بین تیم‌های تراکتورسازی و صبای قم به ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی اظهار داشت: ما دیروز در استادیوم یادگار امام (ره) تمرین کردیم. این استادیوم تقریبا می‌توانست میزبان بازی‌ها باشد ولی باتجربه‌ای که ما در امر کاشت چمن داشتیم ترجیح دادیم با توجه به تغییراتی که داده‌شده بازی‌هایمان را تا نیم‌فصل در استادیوم اختصاصی برگزار کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم با توجه به تمریناتی که داشتیم بازی‌های اخیر را در استادیوم اختصاصی انجام دهیم و در ۵۲ روز تا نیم فصل و تعطیلات آن تقریبا ۲ ماه به زمین چمن یادگار امام استراحت دهیم و با توجه به اینکه سیستم گرمایشی ورزشگاه امروز و فردا آماده می‌شود، کیفیت چمن بهتر شده و می‌توانیم در کیفیت ایده آل در این ورزشگاه بازی کنیم. خود بازیکنان هم پیشنهاد دادند در استادیوم اختصاصی بازی کنیم.
وی در پایان گفت: تلاش مسئولان استانی تقدیر و تشکر دارد و در این میان کسی مقصر نیست که چرا ورزشگاه آماده نشده است.

کمیته مسابقات اعلام کرد به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم از هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه ۵ آذرماه ۹۵ در ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید