Performancing Metrics

هنوز به تعهداتمان عمل نکرده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 382462
تاریخ انتشار: 7 آذر 1395 - 12:50
مدیرعامل والیبال شهرداری ارومیه:
مدیرعامل تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره انتقادهای تراویسا سرمربی این تیم گفت: قرار بود تا نیم فصل 40 درصد قرارداد تیم را پرداخت کنیم اما تاکنون 20 درصد پرداخت شده و هنوز به تعهداتمان عمل نکرده‌ایم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، احد یوسفی  درباره انتقادات تراویسا سرمربی تیم شهرداری ارومیه مبنی برحمایت ناکافی مسئولان و عمل نکردن آن ها به تعهداتشان گفت: بحث حمایت مالی یکی از موضوع های مورد انتقاد است اما باید بدانیم که همه تیم ها در این موضوع مشکل دارند. باید به تعهداتمان عمل می‌کردیم که این اتفاق رخ نداده است. قرار بود تا نیم فصل 40 درصد قراردادها را پرداخت کنیم اما تاکنون 20 درصد پرداخت شده است. باشگاه شهرداری ارومیه فقط در سوپرلیگ والیبال نیست و تیم های زیادی دارد. برخی مشکلات مالی غیرقابل انکار است اما قطعا این مشکلات را حل می‌کنیم. این گله‌مندی‌ها در همه تیم ها وجود دارد و بحثی طبیعی است.

یوسفی درباره نتایج تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال گفت: در دو بازی برابر سایپا و شهرداری تبریز مجموع عوامل ناهماهنگی و مصدومیت باعث شد که تیم به نتیجه نرسد. باخت دور از انتظار برابر سایپا، نبود آرمین تشکری و بیماری اولی پکا تیم را اذیت کرد و باعث نتیجه نگرفتن تیم شد. این ناهماهنگی قطعا روزبه‌روز بهتر می‌شود و مشکلات حل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با بیان اینکه مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد گفت: مشکلات در تیم ها جزو بدیهیات است و هیچ جا مدینه فاضله نیست. اما بحث اینجاست که مربی باید به هر 14 نفر خود ایمان داشته باشد چرا که فقط 6 نفر داخل زمین نیستند. باید به جوانان هم بها داده شود. مربیان و همه باید کمک کنند که تا نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم.

او در ادامه افزود: هنوز هیچ چیز برای ما از دست رفته نیست و برد و باخت برای یک تیم رخ می‌دهد. شهرداری ارومیه نیز استثنا نیست و نباید نگاه صرفا نتیجه گرا داشت. هواداران می خواهند تیم فقط برنده باشد و همین فشار مضاعفی را روی تیم ایجاد می‌کند. خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند اما آن چه که مهم است اینکه نقاط ضعف را باید تشخیص داد و برطرف کرد.

یوسفی در پایان گفت: کادرفنی تیم و تراویسا عقیده دارد که باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا خودشان را نشان بدهند. به همین خاطر من به خاطر 2 یا 3 باخت ایرادی را نمی‌بینم و می خواهیم بازیکنان به اعتماد به نفس خود برسند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید