Performancing Metrics

درخواست آمریکا و اوکراین برای میزبانی کشتی آزاد باشگاه‌های جهان‎ | اتاق خبر
کد خبر: 382926
تاریخ انتشار: 13 آذر 1395 - 00:53
کشورهای آمریکا و اوکراین به دنبال گرفتن میزبانی چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان هستند.

فینال دور نخست لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور - خرم آباد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت های جام باشگاه های جهان با ابتکار ایران و جهت جذب بیشتر بنگاه های اقتصادی و حامیان مالی و از جمله برنامه های حفظ کشتی در المپیک، از سه سال گذشته راه اندازی شد و پس از دو دوره برگزاری در ایران، سومین دوره این مسابقات در شهر خارکف اوکراین برگزار شد تا این رقابت ها جهانی شود.

در حالی که قرار است چهارمین دوره این مسابقات در سال 2017 میلادی در ایران برگزار شود، کشورهای آمریکا و اوکراین برای میزبانی این رقابت ها داوطلب شدند و قرار است پس از بررسی اولیه از سوی ایران، نتیجه مداکرات به  اتحادیه جهانی کشتی برای تعیین میزبان چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان اعلام شود.

اتحادیه جهانی کشتی امیدوار است، جام باشگاه ها به عنوان یک الگوی جدید در مشارکت فدراسیون های ملی در برگزاری مسابقات کشتی در جهان مطرح شود تا ضمن کمک به جذب بنگاه های اقتصادی و توسعه کشتی در دنیا و در نهایت حفظ همیشگی کشتی در المپیک، به تدریج در برگزاری مشترک سایر رقابت های اصلی کشتی در جهان از طرف فدراسیون های ملی متقاضی نیز، به عنوان یک الگوی مدیریتی مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان پس از دو دوره برگزاری در ایران روزهای 18 و 19 آذرماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید