Performancing Metrics

پیامک جدید ریاست جمهوری به مردم | اتاق خبر
کد خبر: 383013
تاریخ انتشار: 13 آذر 1395 - 12:16
دفتر معاونت حقوقی ریاست جمهوری امروز از سوی هر سه اپراتور تلفن همراه به ارسال پیامک‌هایی برای مردم پرداخت.

اتاق خبر: ارسال پیامک از سوی رئیس‌جمهور برای مردم رویه جدیدی نبوده و پیش از این از ابتدای کار دولت یازدهم چندین بار این موضوع تجربه شده است.

این بار نیز دفتر معاونت حقوقی ریاست جمهوری با ارسال پیامک‌هایی از سوی اپراتورهای مختلف تلفن همراه ضمن تبریک 12 آذر، سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران متن این قانون را به نوعی در اختیار و دسترس مردم قرار داده است. البته با توجه به حجیم بودن این متن در قالب پیامک‌های مربوطه آدرسی برای دانلود متن کتاب و یا نرم‌افزار اندرویدی مربوطه در اختیار مشترکان تلفن همراه قرار گرفته است.

با مراجعه به آدرس منتشر شده در پیامک ارسالی فایل PDF قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، چاپ چهارم و ویرایش دوم مشتمل بر قانون اساسی با اصلاحات سال 1368، نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان، برخی آیات و روایات مرتبط با قانون اساسی، فهرست تفصیلی اصول قانون اساسی، فهرست تاریخی نظرات شورای نگهبان، واژه‌نامه تفصیلی و زیرنویس‌های توضیحی و تنقیحی بوده است.

این پیامک از سوی هر سه اپراتور تلفن همراه برای مشترکان ارسال شده و در اپراتور دوم این پیامک را به گونه‌ای برای مشترکان خود ارسال کرده که به جای اسم فرستنده پیامک عنوان قانون ذکر شده است.

با وجود ارسال چندین باره پیامک از سوی ریاست جمهوری برای مردم معلوم نیست دولت در قبال ارسال این پیامک ها هزینه ای به اپراتورهای تلفن همراه میپردازد یا این موضوع به شکل تکلیف برعهده اپراتورها گذاشته شده و پس از اقدام به آن برای آنها امتیاز خاصی درنظر گرفته می شود.

ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید